Kirúgták, majd Teljesen eltűnt Nagy Ervin!

Korábbi nyilatkozataiban még azt is jelezte: ha szükség lesz rá, szívesen betöltené a kulturális miniszteri tisztséget egy esetleges Tisza-kormányban. Ezzel egyértelműen politikai szerepet vállalt, ami jelentős figyelmet keltett a nyilvánosságban. Az utóbbi hetekben azonban teljesen eltűnt a párt eseményeiről is – a nagykanizsai rendezvényen például hiába várták, végül meg sem jelent.
INNEN MÁR BIZTOSAN KIRÚGTÁK:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Partner Electric modell különlegessé teszi a Peugeot kisáruszállítóját a könnyű haszongépjárművek piacán: hatótávja 106 mérföld (kb. 170 km) tisztán elektromos, zéró kibocsátású üzemmódban, mielőtt újratöltésre lenne szükség. Az elektromos Partner alapból 3 év / 100 000 mérföldes gyártói garanciát kap – ez azonban nem terjed ki az akkumulátorra és a hajtásláncra. Ezekre külön garancia vonatkozik: 5 év vagy 40 000 mérföld.
A dízelmotoros Partner modellek kétévente vagy 12 500 mérföldenként szorulnak szervizre. Az alacsony biztosítási besorolás (1E–4E között) szintén vonzóvá teszi az üzemeltetési költségek szempontjából. Az összes belső égésű motoros változat 3 év garanciát kap, amelyből az első 2 év a gyártó teljes körű garanciája, míg a harmadik év a márkakereskedő által biztosított, 100 000 mérföldes korláttal.
Eltérően néhány versenytárstól, a Peugeot a rövid (L1) és hosszú (L2) tengelytávú Partner modellekhez ugyanazt az alvázat használja. Ez azt jelenti, hogy az L2 modell hátul túlnyúlik a hátsó tengelyen, ami kissé aránytalanná teszi a megjelenését. Emellett a hosszabb karosszéria többet nyom, így csökken a terhelhetőség. Mivel nincs magas tetős változat, a raktérméret az L1 esetén 3,3 m³, míg az L2 esetén 3,7 m³.

Ezzel szemben a Fiat Doblo Cargo és az azonos felépítésű Vauxhall Combo már alapból 3,4 m³ rakteret kínálnak rövid tengelytávval, és 4,2 m³-t hosszú tengelytávval. Mindkettő elérhető magas tetős kivitelben is, ami a kapacitást akár 5 m³-re növeli.
Ez nem jelenti azt, hogy a Partner ne használná ki jól a rendelkezésre álló méreteket: elérhető hozzá a Multi-Flex utasülés, amely lehajtható és osztott, a védőrácsos elválasztó pedig a vezető mögé hajtható. Ez megnöveli a rakodótér hosszát az anyósülés melletti részen, és így a kapacitás az L1 esetén 3,7 m³-re, az L2-nél pedig 4,1 m³-re nő. Masszív fém válaszfal híján azonban számítani kell arra, hogy a fülkében érezhető lesz a raktér zaja. Van opcióként hátsó tetőnyílás is, amely lehetővé teszi például létra szállítását a tetőn keresztül kilógatva. A raktérhez az aszimmetrikusan osztott hátsó ajtókon keresztül lehet hozzáférni – oldalsó tolóajtó csak SE felszereltségtől felfelé jár. A raktér hossza 1 800 mm, a kerékjáratok közötti szélesség 1 230 mm, így még az L1-es változat is képes két EUR raklapot szállítani.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük