Fontos hangsúlyozni, hogy a dokumentum eredetisége teljesen bizonytalan, senki sem erősítette meg hivatalosan, hogy valóban tőle származik:
„Kérlek, bocsássatok meg nekem. Elfáradtam. Mindent megpróbáltam, de már nem megy tovább.
Nem akarok több csalódást okozni senkinek. Tudom, hogy sokaknak fájdalmat okozok ezzel a döntéssel, de képtelen vagyok más kiutat találni.
Vigyázzatok egymásra, és kérlek, ne ítéljetek el. Aki ismer, tudja, hogy a szívem mélyén sosem akartam rosszat senkinek.
Andor.”
Ő RAKTA KÖZZÉ:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Peugeot 3008 egy kivétellel – a kézi váltós 1.6 BlueHDi modellel – minden változatánál befolyásolja az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást a kerékméret. A BlueHDi-nél azonban ezek az értékek függetlenek attól, hogy milyen méretű kerék van az autón.
A kisebb, 16 colos kerekek – amelyek sár- és hóabroncsokkal vannak felszerelve a rossz útviszonyokhoz – mindkét felszereltségi szinten elérhetőek voltak, de csak akkor, ha az ASR+ Grip Control kipörgésgátló rendszer is meg lett rendelve. Ezek ugyanakkora mértékben rontják a fogyasztást és kibocsátást, mint a 17-ről 18 colosra való váltás.
A 60 literes üzemanyagtartálynak köszönhetően még a legkevésbé takarékos 3008-as – az 1.2-es benzinmotorral szerelt Allure változat – is képes elméletben több mint 700 mérföld (több mint 1 100 km) megtételére egy tankkal. A skála másik végén a kézi váltós 118 lóerős BlueHDi és a 2.0 literes dízel 17 colos kerekeken akár 910 mérföldet (kb. 1 460 km) is elérhet – persze rendkívül óvatos vezetéssel.
A benzinmotoros 3008-asokat 16 000 mérföldenként vagy évente kell szervizelni, a dízeleket pedig 12 500 mérföldenként vagy évente. Három éves kortól a szervizek kisebb-nagyobb váltakozással követik egymást, 140 és 250 fontért. Az „Essentials” opció – utángyártott alkatrészekkel – csökkenti ezeket a költségeket 115 és 195 fontra.
A vezérműszíjat 10 évente vagy 112 500 mérföldnél kell cserélni, bár a szakértők szerint érdemes inkább 8 évente vagy 100 000 mérföldnél, mert nem olyan tartós, mint ahogy a Peugeot állítja. A fékfolyadékot kétévente (49 font) kell cserélni, a hűtőfolyadékot pedig 4 év vagy 80 000 mérföld után, majd évente.
Érdekes módon az Allure felszereltségű modellek biztosítási kategóriája alacsonyabb, mint az Active változatoké. Ennek oka, hogy az Allure szinthez jár a Thatcham 1-es riasztórendszer, első parkolószenzorok, tolatókamera, parkolóhely-mérő rendszer és színes head-up display is – ezek csökkentik a lopás vagy kisebb koccanások esélyét.
Allure 1.2: 19. biztosítási kategória, Allure 1.6 BlueHDi: kategória 20 , Allure 2.0 BlueHDi.