Nem működött a klíma a soproni IC-n, egy bácsit újraélesztettek.

A kétségbeesett utasok a fülledt kocsikból menekültek ki friss levegőt szívni, miközben a peronon drámai küzdelem zajlott az életért. A helyszínre riasztott mentők a férfit a vasútállomáson kezdték újraéleszteni, miközben a vonat majdnem egy órán át vesztegelt. Többen arról számoltak be, hogy elviselhetetlen volt a hőség, és sok utas rosszul lett, szinte fuldokolt a forró levegőben.
EZ LETT A VÉGE:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A kézi váltó könnyű és fürge mozdulatokkal kezelhető, míg a kormányzás gyorsabb a normál változatnál (és hiányzik belőle az állítható súlyozású Flex Steer funkció), azonban hiányzik belőle a visszajelzés és a kapcsolatérzet az első kerekekkel.
A keményebb rugók és lengéscsillapítók gyors sebességnél jobban kontrollálják a karosszériát, de alacsony tempónál az útkomfort romlik. Szerencsére, ha gyorsabban megyünk, ismét kisimul a vezetési élmény. A nagyobb fékek, a vastagabb hátsó stabilizátor rúd és a tapadósabb Michelin Pilot Sport abroncsok mind hozzájárulnak ahhoz, hogy az autó súlyát szoros kontroll alatt tartsa.
Fogyasztás, károsanyag-kibocsátás és üzemeltetési költségek
Akár három-, akár ötajtós Cee’d GT modellt választasz, az 1.6 T-GDi motor stop-start rendszerrel szerelt, és átlagosan 38,2 mpg-t (mérföld per gallon) és 171 g/km CO2-kibocsátást produkál – ez jócskán elmarad az új, 247 lóerős Focus ST (41,5 mpg és 158 g/km) és a VW Golf GTI (47,1 mpg és 139 g/km) értékeitől.
Az üzemanyagtartály 53 literes, ami elméletileg 445 mérföldes hatótávot jelent egy tankkal, de a valóságban ennél jóval kevesebbet érhetsz el. Két felszereltségi szint közül választhatsz – GT és GT Tech –, ám már az alapmodell is félbőr Recaro üléseket, légkondicionálót, 18 colos kerekeket és teljes styling csomagot tartalmaz alapfelszereltségként.

Alapból jár még parkolószenzor, tempomat, Bluetooth és hat légzsák is. Ha 2500 fonttal többet fizetsz, a GT Tech modellek hétcolos érintőképernyőt kapnak navigációval, tolatókamerával, fűthető első ülésekkel és világító kilincsekkel. A GT egyik vonzereje a megfizethető vételár, ami 20 495 fonttól indul – ez 6485 fonttal olcsóbb, mint a legolcsóbb ötajtós Golf.
Belső tér, dizájn és technológia
A Kia Cee’d már eleve egy elegáns autó, köszönhetően a Kia jellegzetes, „tigrisorra” hű legújabb változatának. A GT modellcsalád azonban jelentős stílusbeli változásokat hoz, beleértve az egészen új, mélyebb első lökhárítót, amely nagyobb légbeömlőkkel táplálja a turbómotort, valamint a jellegzetes kocka alakú LED nappali menetfényt.
Ezek a négy fehér LED-ből álló csoportok biztosítják, hogy észrevegyék a Kia érkezését, miközben a hátrahúzott fényszórók és a másodlagos hűtőrács agresszív tekintetet kölcsönöznek neki.
A kéttónusú, 18 colos könnyűfém felnik, a sötétített ablakok és a krómozott díszítőelemek a szélvédő vonalán sportos megjelenést adnak oldalnézetből, hátul pedig a GT két kipufogóval, szélesre húzott LED ködlámpákkal (amelyek a lökhárító szélére kerültek, így szélesebbnek tűnik az autó) és egy kis hátsó ablakot takaró, nagy szárnyas csomagtérajtó spoilerral büszkélkedhet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük