Most érkezett a hír Döméről, aki miatt felgyújtotta magát egy nő!

A tragédiát egy közvetítés előzte meg: a neten terjedő videón Döme hangosan nevetve számolta a másodperceket, miközben a nő la/ngba borította saját pólóját. A kihívás tétje az volt, ki tud több pénzt kicsikarni a követőktől – a vesztesnek égnie kellett. A kétgyermekes tiszasülyi asszony nem tudta eloltani a lángokat időben, férje vízzel próbálta megmenteni, de az ége/si sérülések olyanok voltak, hogy a kórházban életét vesztette.
EZ DERÍTETTE KI A NYOMOZÁS:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Mazda MX-5 a világ legnépszerűbb kétszemélyes sportautója. A 25 évvel ezelőtti bemutatása óta a teljesítmény, az ár-érték arány és a tetszetős megjelenés jól kiegyensúlyozott kombinációja garantálta a tartós sikerét. Noha a harmadik generációs NC modell kilenc éven át volt gyártásban, még ma is az egyik legjobb a kategóriájában, olyan riválisokkal versenyezve, mint a MINI Roadster, az TT vagy a Peugeot RCZ.
Az eredeti MX-5 klasszikus roadster formavilága megmaradt, de a Mazda gondoskodott róla, hogy az aktuális dizájnfilozófiája is érvényesüljön. A legutóbbi frissítés során új első lökhárítót és áttervezett hűtőrácsot kapott. Az MX-5 hagyományos vászontetős kivitelben vagy keménytetős Roadster Coupé változatban érhető el. A Roadster Coupé fém tetőszerkezete jól illeszkedik a kompakt karosszériába, esős időben is jól szigetel, és nem növeli számottevően a tömeget.

Három fő felszereltségi szinten érhető el: a belépő szintű SE, a Sport Tech, valamint a nemrég bemutatott 25th Anniversary Edition. Az MX-5 kétféle benzinmotorral rendelhető: 1,8 literes és 2,0 literes változatban. Bár egyik motor sem kifejezetten erős, tökéletesen elegendők ahhoz, hogy a vezetők kiélvezhessék az MX-5 hátsókerék-hajtású, kiegyensúlyozott futóművét. A 25th Anniversary Edition a mérföldkő megünneplésére született, gyártása mindössze 1 000 darabra korlátozódott. A csúcsfelszereltségű Sport Tech Nav modellre épül, látványos dizájnelemekkel és extra felszereltséggel kiegészítve. Azok számára, akik még többre vágynak, ott a Jota tuningcég által módosított MX-5 GT, valamint a BBR által átalakított változat.
Bár korosodik, az MX-5 továbbra is az egyik legélvezetesebb vezetési élményt nyújtó autó a piacon, kiváló futóművével és élénk karakterével. A korábbi két generációhoz hasonlóan a harmadik generációs (NC) Mazda MX-5 is fantasztikus vezetési élményt kínál éles kanyarvételével és gyors kormányzásával.
A 124 lóerős 1,8 literes motorhoz ötfokozatú kézi váltó társul, míg az erősebb, 158 lóerős 2,0 literes motorváltozatokhoz hatfokozatú kézi vagy automata váltó jár – utóbbi kormány mögötti váltófülekkel. A 25th Anniversary Limited Edition modell a legerősebb, 158 lóerős 2.0 literes motorral és hatsebességes kézi váltóval van felszerelve. Ez az egyik legjobb kombináció az MX-5 kínálatában: elég erővel rendelkezik, és a váltó rövid úton, határozottan kapcsolható. Bár nem ez a legerősebb roadster a piacon, könnyű felépítése és hátsókerék-meghajtása miatt az egyik leginkább vezetőközpontú. Finom kormányzása és kellemes, „szaladó” kipufogóhangja még tovább fokozza az élményt – viszont a motort magasabb fordulatszámon kell pörgetni, hogy kihozzuk belőle a maximumot.
Fogyasztás, CO2-kibocsátás és fenntartási költségek
Közepes méretű motorjainak köszönhetően az MX-5 harmadik generációja elfogadható fogyasztással bír.
Bár nem rendelkezik olyan üzemanyag-takarékos technológiákkal, mint más Mazda modellek, az 1,8 literes MX-5 kombinált fogyasztása 39,8 mpg (kb. 5,9 l/100 km), CO2-kibocsátása pedig 167 g/km. A 2,0 literes változat 36,2 mpg (kb. 6,5 l/100 km) értéket hoz, 181 g/km CO2 mellett.
Az automata, Powershift váltós MX-5 némileg csalódást kelt: kombinált fogyasztása 35,3 mpg (kb. 6,7 l/100 km), CO2-kibocsátása pedig 188 g/km.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük