Lékai-Kiss Ramóna hatalmas drámája!

Mint mondja, évek óta nagy álma volt, hogy kipróbálja magát ebben a szerepkörben is. A formátum lényege, hogy a legszórakoztatóbb sztárok civilekkel állnak párba: őket segíthetik hozzá az elképesztő nyereményhez, miközben úgy kell kitalálniuk szavakat, hogy csupán rövid kifejezéseket, egy szavas segítségeket adhatnak egymásnak. MUTATJUK A DRÁMAI RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A 2021-es modellfrissítés során a külsőt króm díszítések és fényes elemek tették elegánsabbá, tovább közelítve a Range Rover világához. Ugyanakkor a forma mellett a technika is fejlődött: a teljes karosszéria alumíniumból készült, amit a Range Rover Sport egyik generációjától örökölt. Ez nemcsak az utastér tágasságát növelte (köszönhetően a hosszabb tengelytávnak), hanem az autó tömegét is csökkentette – akár 480 kg-mal is könnyebb lett az elődjénél, ami jelentős teljesítményjavulást hozott.

A 2021-es frissítés további műszaki fejlesztéseket is hozott. Új légrugózás, frissített kanyarstabilizátorok, újrahangolt lengéscsillapítók és kormányzás mind hozzájárulnak ahhoz, hogy az autó stabilabban, pontosabban viselkedjen az aszfalton anélkül, hogy ezzel csorbulna a terepképessége.

A Discovery híres terepjáró képességeit továbbra is komolyan veszik. A fejlett off-road vezetési módok lehetővé teszik az autó hasmagasságának állítását, valamint a különböző differenciálzárak vezérlését. A Terrain Response 2 rendszer segítségével többféle terepmód közül lehet választani az útviszonyoknak megfelelően, az autó pedig akár 900 mm mély vízen is képes átgázolni, ami a kategóriában kiemelkedő teljesítmény.

Ahogy a Freelander esetében is, a Range Rover Evoque első futóműve MacPherson rugóstagos rendszert használt, míg hátul egy bonyolultabb, több lengőkaros felfüggesztést kapott. Ez a hátsó rendszer azért volt különleges, mert egyszerre biztosította a keresztirányú és a hosszanti stabilitást – tehát a jármű jobban tudott alkalmazkodni az útegyenetlenségekhez, miközben megőrizte a vezetési élményt és a biztonságot.

Az Evoque tervezésekor komoly döntést kellett meghozniuk a mérnököknek. Egyfelől ez is egy Range Rover volt, ami a Land Rover márkához tartozik – ez pedig eleve azt jelenti, hogy a terepjáró képességek szinte kötelezőek. Egy Land Rover nem lehet teljes értékű, ha nem tud megbirkózni a nehéz, eldugott terepekkel, ahol az utak rosszak vagy egyáltalán nem léteznek.

Másfelől viszont az Evoque teljesen új irányt képviselt. Ez volt az eddigi legkisebb, leginkább városra és országútra hangolt Range Rover. Azokat a vásárlókat célozta meg, akik ugyan szeretnének egy prémium terepjárót, de a „zöld sáv” számukra nem egy sáros erdei ösvényt, hanem inkább egy fákkal szegélyezett városi mellékutcát jelent. Tehát az Evoque-ot inkább olyan emberek vették meg, akik városban és országúton használják, nem pedig hegyi ösvényeken vagy sáros mezőkön.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük