Az utóbbi hetekben egyre több bejelentés érkezett arról, hogy ismeretlenek hamis villanyszámlákat küldenek ki postai úton. Ezek a csekkek első ránézésre teljesen valódiak: hivatalosnak tűnő logók, hiteles stílusú szöveg és pontos összegek is szerepelnek rajtuk. A célcsoport legtöbbször az idősebb korosztály – azok, akik nem használnak ügyfélkaput, nem ellenőrzik online a számláikat, és megszokásból fizetik be, amit a postás hoz.
INNEN TUDHATJA, HOGY NEM VALÓDI A CSEKK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mivel nem cipel magával egy nagy akkumulátort, a benzines Avenger jóval könnyebb az elektromos változatnál, és közvetlen kormányzásának köszönhetően fürgének, könnyednek érződik a kanyarokban.
Igaz, a Puma agilitását nem éri el, és szűkebb kanyarokban már érezhető némi oldaldőlés. Nem kifejezetten élményautó, de határozottan stabil és precíz.
Amikor a benzines Avengerrel végighaladtam a Millbrook tesztpálya kanyarjain, szinte hihetetlennek tűnt, hogy ennek bármi köze lehet a komikusan bizonytalan irányíthatóságú Wranglerhez.
A rugózási kényelem elfogadható, de az ülésekkel van némi gond: túl laposak, és nincs deréktámasz, ami hosszabb, rázósabb úton kényelmetlenné válhat.
Ennek ellenére az e-Hybrid jó választás hosszabb utakra is. Nagyobb sebességnél simán fut, bár az úthibák néha megrázzák a futóművet.
Városban már kevésbé tudja elnyelni a kisebb repedéseket és bukkanókat. A nagyobb úthibák pedig hangosan és érezhetően csapódnak be az utastérbe.
A 4xe modell megemelt futóműve szerencsére nem okoz viccesen nagy dőléseket a kanyarokban. A finomhangolt futómű és kormányzás nem rontja az autó jó menetkomfortját és kiszámítható viselkedését.
Viszont a másodlagos rugózási komfort – vagyis ahogy az autó reagál a kisebb egyenetlenségekre – továbbra is kissé zavaró. Rosszul karbantartott utak hosszabb távon fárasztóvá válhatnak. Ugyanakkor a sportosabb Veloce kivitel 25 mm-rel alacsonyabb hasmagassága és 20 colos, ívelt sárvédőket kitöltő kerekei nélkül az alapmodellek kevésbé látványosak. A különleges bumeráng alakú hátsó lámpák kissé a Maserati 3200 GT-re emlékeztetnek, de oldalnézetből és magasabb oldalfalú 18 colos kerekeivel a Junior könnyen összetéveszthető lehet a Stellantis-csoportbeli testvérével, a Peugeot e-2008-cal. Mindenekelőtt a Junior egy kompakt crossover, ami azt jelenti, hogy elsősorban családoknak és első autó vásárlóknak szánt modell. Az ilyen vásárlók számára fontos, hogy hogyan vezethető az autó, de még fontosabb számukra, hogy milyen hatással van a pénztárcájukra. Az alapmodell ára kevesebb mint 34 000 font, a Speciale kevesebb mint 36 000 font, a Veloce pedig kicsivel több mint 42 000 font, így az Alfa értékarányban versenyképes, alig olcsóbb, mint a Peugeot e-2008, ha azonos felszereltséget nézünk.