Tragédia érte Krausz Gábort

Krausz Gábor és Mikes Anna tündérmeséje a Dancing with the Starsban, egy egész ország szeme láttára vette kezdetét. Nem csupán az egymásra találás, hanem azt követő történések is mesébe illőek voltak. Azonban Gábornak vannak nagyon nagy traumái! A harmóniának egy pillanat alatt vége lett.  MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A GranTurismo minden változata egy olyan szerkezetre épül, amelynek körülbelül 65%-a alumíniumból készült. Ez a könnyű, de erős anyag hozzájárul ahhoz, hogy az autó súlya kezelhető maradjon, miközben megőrzi a merevségét is. Ugyanakkor a benzines változatok bizonyos részei – például a küszöbök – eltérnek az elektromos modelltől. Ezeket azért tervezték át, hogy visszaadjanak valamennyit abból a karosszériamerevségből, amit az elektromos hajtású változatban a középen elhelyezett akkumulátor vesz át. Az akkumulátor ugyanis az elektromos verzióban nemcsak energiaforrás, hanem a karosszéria teherhordó, strukturális elemévé is válik.

Az autó felfüggesztése meglehetősen kifinomult. Az első tengelyen kettős keresztlengőkaros futómű található, míg hátul egy öt lengőkaros rendszer gondoskodik a stabilitásról. Ehhez társul egy elektronikusan állítható légrugós rendszer is, amely különösen hasznos akkor, amikor az autót különféle útviszonyokra és terhelésekre kell optimalizálni. Ez különösen fontos, mert az elektromos és a benzines változatok között jelentős, csaknem fél tonnás különbség van a saját tömeg tekintetében. Az elektromos Folgore például 2260 kilogrammot nyom, míg a benzines Trofeo csak 1795 kilót. Ez a 465 kilós különbség nem elhanyagolható, főleg ha menetdinamikáról van szó.

A Trofeo változat hosszú motorházteteje alatt a Maserati MC20 szupersportautóból ismert 3.0 literes V6-os motor található. Ez a motor különleges, Forma–1-es technológiából átvett égéstérrel és üzemanyag-takarékos hengerlekapcsolással is rendelkezik. Teljesítménye 542 lóerő, nyomatéka pedig 650 Nm, amely már 3000-es fordulatszámon elérhető. Ez az erőforrás egy nyolcfokozatú ZF automata váltóhoz csatlakozik, amely egy összkerékhajtási rendszeren keresztül juttatja az erőt a kerekekhez. Az autó képes arra, hogy a teljes nyomatékot kizárólag a hátsó kerekekre küldje, vagy azt az első és hátsó tengelyek között tetszőlegesen elossza.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük