A legtöbb ember két véglet között őrlődik: vagy beledobja a virslit a bugyogó vízbe, vagy bedobja a mikróba. Mindkettő óriási hiba! A forró víz szétrepeszti a burkot, kifolyik a szaft, a mikró pedig teljesen kiszárítja és gumicukor-állagúra roncsolja. A titok: csak forró, de nem lobogó vízbe tedd 5-8 percre, vagy süsd serpenyőben kevés vajon, hogy roppanós és szaftos maradjon. A grillezés is nyerő: füstös íz, igazi ünnepi hangulat!
ÉS A TITKOS TIPP A MESTERSZAKÁCSOKTÓL:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Niro EV alapára valamivel 37 000 font fölött kezdődik, már az alapszinten is jól felszerelt: 17 colos könnyűfém keréktárcsák, tolatóradar, tolatókamera, adaptív tempomat, digitális műszeregység és 10,25 colos érintőképernyő jár hozzá, Apple CarPlay és Android Auto kapcsolattal. A Horizon felszereltségi szint lényegében mindent tartalmaz, amit a 3-as verzió, beleértve az első parkolóradart, LED-es fényszórókat, vezeték nélküli telefontöltést, fűtött első üléseket és kormányt, valamint a Vehicle-to-Device töltési funkciót és a holttérfigyelő rendszert. Bár csak három színváltozatban érhető el, jelentős árkülönbséget jelent a 3-as szinthez képest. A legmagasabb felszereltségi szint, a 4-es, további extrákat kínál: hűthető első ülések, fűthető hátsó ülések, napfénytető, motoros csomagtérajtó és vegán bőr kárpitozás. A hőszivattyús fűtés, amely segít megőrizni a hatótávot hideg időben, csak a 4-es változathoz érhető el, mintegy 900 font felárért.
A hivatalos árak 30 085 és 42 325 font között mozognak, de például az Auto Express weboldalán keresztül jelenleg akár 2 996 fonttal olcsóbban is hozzá lehet jutni. A bérleti konstrukciók 340 font/hónaptól indulnak, használt példányokat pedig már 16 450 fonttól is lehet találni.
A vezetési élmény során a Niro EV elsősorban a kényelmet helyezi előtérbe, ami tökéletes választássá teszi a családosok számára. A felfüggesztés lágy, a kormányzás könnyű, a kilátás jó, és alacsony sebességnél csendesen működik, egyedül a gyalogosokat figyelmeztető hanggenerátor zaja lehet észrevehető. Az autó öt regeneratív fékezési fokozatot kínál, amelyek között a kormány mögötti váltófülekkel lehet váltani, egészen a szabad gurulástól az egy pedálos vezetésig. A fizikai fékek is jól adagolhatók, és jobban működnek, mint az e-Niro esetében.