A helyszínre riasztott fővárosi hivatásos tűzoltók két vízsugárral oltották el a tüzet, majd megkezdték az utómunkálatokat. A katasztrófavédelem tájékoztatása szerint a beavatkozás idejére az érintett útszakaszt teljes szélességében lezárták. Az esetről Szentkirályi Alexandra vi/eót is közzétett a oldalán, amelyen jól látható, ahogy a busz hatalmas füsttel ég.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Volvo jól ismert Sensus nevű infotainment rendszere minden XC40-es modellben alapfelszereltség. Ez a rendszer egy 9 hüvelykes, álló tájolású érintőképernyőn keresztül vezérelhető, amely a műszerfal közepén kapott helyet. A képernyőről lehet irányítani szinte mindent: a zenelejátszást, a navigációt, a fűtést, a szellőzést, a klímát, és még az autó beállításait is. A képernyő alatt néhány fizikai gomb is található, például a hangerő szabályozására vagy az első-hátsó szélvédő fűtésének bekapcsolására.
Bár a kijelző elég éles, gyorsan reagál, és egy idő után megszokható, hogy hogyan kell használni, az hiányozhat, hogy nincsenek külön gombok a klímaberendezéshez. Menet közben például zavaró lehet, ha a hőmérséklet állításához le kell venni a szemünket az útról, és a képernyőn matatni kell. Az egyszerű, letisztult belső tér ugyan jól mutat, de néha azt érezhetjük, hogy a formatervezés fontosabb volt a használhatóságnál – legalábbis addig, amíg teljesen meg nem szokjuk a rendszer működését.
A helykínálat viszont meglepően jó. Az XC40 tengelytávja (vagyis az első és hátsó tengely közötti távolság) csak 72 milliméterrel rövidebb, mint az eggyel nagyobb XC60-é. Ez azt jelenti, hogy bár ez egy kisebb autó, a méretbeli különbség nem jár komoly kényelmi hátránnyal. A hátsó üléseken felnőttek is kényelmesen elférnek, megfelelő a lábtér és a fejtér is, így hosszabb utazások sem tűnnek elviselhetetlennek.
Egyedül az jelenthet némi kényelmetlenséget, hogy a hátsó ülések kialakítása és az ülőlapok rövidsége miatt a magasabb felnőtteknek a combjuk nem fekszik fel teljesen az ülésre – ez hosszabb távon kényelmetlen lehet. De mivel az XC40 inkább olyan SUV, amit gyakran gyerekek vagy tinédzserek fognak hátul használni, ezt a problémát nem kell túldramatizálni. Ugyanakkor megjegyezhetjük, hogy hasonló méretű más SUV-k hátsó ülései néha kényelmesebbek.