Holtában sem hagyják Schmuck Andor sírját!

A Budapest Eye által készített temetési videóban egy szokatlan pillanat vonta magára a figyelmet. Az egyik gyászoló ugyanis nem virágot vagy koszorút tett a sírra, hanem több üveg kólát helyezett el. Elsőre meglepőnek tűnhetett ez a gesztus, ám hamar kiderült, hogy milyen DÖBBENETES üzenetet hordoz.
MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A csúcsverzió Atelier Alpine csak a PHEV modellhez elérhető, és olyan extrákkal bővül, mint a módosított rugózás, új lengéscsillapítók, vastagabb stabilizátorok és az „Agility Control” rendszer, amely a fékrendszert, rekuperációt, kormányművet és stabilitás-szabályzást is finomhangolja. Az alapból járó 21 colos Continental sportabroncsokhoz elöl kamera is társul, amely figyeli az úthibákat és ennek megfelelően hangolja a futóművet.

A Rafale meglepően jól teljesít városban, köszönhetően az összkerékkormányzásnak, amely szűk, 10,4 méteres fordulókört tesz lehetővé – ez a Clio szuperminiével azonos. A full-hibrid változat akár a városi vezetés 80 százalékát is tisztán elektromos üzemben képes megtenni, ami tesztjeink alapján hihetőnek tűnik. A regeneratív fékrendszer ugyan nem képes teljes egypedálos vezetésre, de a legerősebb fokozatban szinte teljesen megállásig lassítja az autót, amit a kormány mögötti fülekkel is állíthatunk. A futómű határozottan kézben tartja a karosszéria mozgásait, de a vezetési élmény csalódást keltő: a kormányzás túlzottan közvetett, visszajelzés nélküli, és a fékhatás is csak nagyobb pedálerő mellett válik érzékelhetővé. Az összkerékkormányzás pedig alacsony tempónál természetellenes érzést kelthet, nagyobb sebességnél pedig a hátsó tengely mozgása ijesztőnek hathat, még ha tényleges tapadásvesztés nem is történik.

Az adaptív futómű, amely elvileg a kamera alapján előre reagál az útminőségre, a valóságban inkább feszes, és minden úthibát átad az utastérnek. Tesztmodellünk ablaktömítése is gyanúsan viselkedett, mert nagyobb sebességnél huzatot és zavaró zajokat tapasztaltunk. A plug-in hibrid változatban az összteljesítmény 296 lóerő, az álló helyzetből 100 km/h-ra gyorsulás pedig 6,4 másodpercig tart. Ennek ellenére a motor hangja továbbra is nyers, és nem illik az Alpine által hangolt futóműhöz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük