Már Anglia egész területén betiltották a slaggal locsolást, és az elkövetkező hónapokban további korlátozások várhatók. Egy év száraz időjárás azt jelenti, hogy a vízkészletek kimerülnek – ez történik most. A helyzet akkor válik igazán kritikussá, ha a következő évben nem esik átlag feletti mennyiségű csapadék.
Magyarországon jelenleg ez a helyzet:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Musso üzemanyag-fogyasztása és működési költségei a pickup kategóriában megszokott szinten mozognak, még akkor is, ha ez a modell az egyik legkönnyebb a kategóriájában. A manuális váltós változat hivatalos átlagfogyasztása 34 mpg, az automataé pedig 32 mpg, ami a mindennapi használatban 20 liter/100 km körüli értéket eredményez. A Musso nem rendelkezik stop-start rendszerrel, ami meglehetősen szokatlan, különösen mivel ez a legtöbb vetélytársnál alapfelszereltség.
A 75 literes nagy üzemanyagtartály valamelyest ellensúlyozza az üzemanyagigényes működést, akár 500 mérföldes hatótávot tesz lehetővé. A pickup testfelépítése – magas, nagy homlokfelület, nehéz gumik – ugyanakkor tovább rontja az aerodinamikát és az üzemanyag-hatékonyságot. A CO₂-kibocsátás hivatalosan 255 g/km, automata váltó esetén ez akár 308 g/km is lehet. Szerencsére az ilyen járművek könnyű haszonjárműként adóznak, így a gépjárműadó évente 335 fontba kerül.
2025 áprilisától azonban a dupla kabinos pick-upok már nem minősülnek céges járműnek BIK (Benefit‑in‑Kind) adózás szempontjából, tehát nem fix összeggel adózik a tulajdonos, hanem az autó kibocsátása alapján. Mivel a Musso jelentős CO₂-kibocsátással rendelkezik, ez drágább vállalati használat mellett.
A biztosítási besorolás meglehetősen magas, 48–50 között mozog, ami magasabb, mint néhány drágább vetélytárs, például a Ford Ranger vagy a Volkswagen Amarok, illetve a Toyota Hilux és Isuzu D‑Max esetében sem ér el ilyen szintet.