Újságírók kérdéseire válaszolva Varga Judit kijelentette: “Ha ebben a versenyben egy olyan embernek, mint ez a Magyar Péter nevű képződmény, is adnak pontokat, akkor én ebben a versenyben nem akarok indulni.” A volt miniszter elmondta, hogy volt férje – aki ma már politikai szerepet vállal – titokban felvételeket készített róla, majd 14 hónapon keresztül zsrolta vele. Egyidejűleg sírva könyörgött, hogy ne válhasson el, miközben érzelmileg és fizikailag terrorizálta őt.
Ők álltak mellette:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Vezetés közben a LM meglepően sima: a felfüggesztés kiválóan csillapítja az egyenetlenségeket, miközben a nehéz jármű mégis kiegyensúlyozott marad. A magas vezetési pozíció és tág szélvédő megmarad, mégsem érezni, hogy ez bármi más lenne, mint egy ultra prémium Lexus. Nem gyors, az összkerék-meghajtású változat 0–100 km/h-s sprintje 8,7 másodperc alatt történik meg, és ez az erőátvitelt igénybe vevő csöndes CVT-motorhang az egyetlen zavaró tényező az utastérben.
Városi tempónál a hibrid rendszer nagyon csendes, hiszen a villanymotor dolgozik, és csak minimális benzinmotor-rezonanciát hallani. A rugózás nyugodt, bár egyenetlen útfelület néha rezonanciát közvetít, ami természetes egy ilyen formatervezésű MPV-nél. A könnyű kormányzás nem sok visszajelzést ad, de nagyon könnyű manőverezni vele, különösen a 360 fokos kamerarendszerrel. Meglepő módon parkolószenzor nincs, tekintettel a Lexus egyéb figyelmeztetéseinek magas gyakoriságára.
Autópályán a LM még elegánsabb, szinte hangtalan, egyedül a motorhang szűrődik be, ahogy nő a tempó. A dupla üvegezés standard, ami csillapítja a szélzajt, de a megnövekedett sebességnél már a hajtás hangja is alaposabban hallható. Kanyarokban a több mint két tonnás tömeg és puha felfüggesztés miatt a test nagyon hajlamos dőlésre, különösen gyorsítás és fékezés közben – ez kényelmetlenné teheti a hátul ülők utazását.
A kormány mögött található kormányváltó fülek hagyományos váltás-érzetet adnak, de meglehetősen feleslegesnek is tűnnek, hiszen az elektronikus vezérlés igen jól biztosítja az optimális hatékonyságot.
Autópályán remekül teljesít; kevés a hangzavar, az utazás nyugalmat áraszt, és a friss hibrid rendszer nagy sebességnél is simán vált elektromos és benzinüzem között, segítve a fogyasztás csökkentését.