Papp Máté Bence szakított! Mindenkinek jobb lesz így

Tizenöt év közös tánc és világsiker után fordulóponthoz érkezett a Fricska táncegyüttes: Papp Gergő és testvére, Papp Máté Bence külön utakon folytatják. A testvérpár közös múltja immár a tánc világának egyik felejthetetlen fejezete lesz. A 2009-ben alapított Fricska táncegyüttes az elmúlt másfél évtizedben óriási sikereket aratott. Még a néhai II. Erzsébet királynővel is volt alkalmuk kezet fogni, a világsikerek után azonban most új fejezethez érkezett a csapat története.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Dacia Spring 225 kilométeres hatótávjával némileg előrébb jár ezen a téren, viszont a Citroën ë-C3 más területeken hoz előnyöket: tágasabb belső térrel rendelkezik, kényelmesebben utazhatunk benne, és a benne használt LFP (lítium-vasfoszfát) akkumulátortechnológia hosszabb élettartamot és nagyobb megbízhatóságot kínál. Igaz, a villámtöltés opciós extra maradt ennél a modellnél, és annak teljesítménye is korlátozott, legfeljebb 30 kW – de a célközönség valószínűleg nem az autópályás, hosszú távú utazásokra használja majd a járművet, hanem a mindennapi közlekedés egyszerű és költséghatékony megoldását keresi.

Ezzel az új, jóval kedvezőbb árú modellel a Citroën ismét megerősíti azt az ambícióját, hogy „mindenki számára” elérhető autókat kínáljon – olyan szellemiségben, amellyel egykor ikonikus modelljei, például a 2CV (Kacsa) vagy az AX is megszülettek. A francia márka ezzel tudatosan szembe megy a mostani trenddel, ahol az elektromos autók jellemzően inkább a tehetősebb vásárlókat célozzák meg, csúcstechnológiával és sokszor feleslegesen túlbonyolított funkciókkal. Ehelyett a Citroën a józan és racionális megközelítést választja: elérhető ár, kellően modern, de nem túlzásba vitt technika, egyszerű, de kényelmes kialakítás – egy valóban hétköznapi használatra szánt elektromos autó formájában.

A vezetési pozíció enyhén megemelt – ez nem meglepő, hiszen az akkumulátorcsomag a padlóba van építve –, de ergonómiai szempontból teljesen rendben van. A pedálok jól elhelyezettek, a kezelhetőség természetes és kényelmes. Bár a kormányoszlopnak jót tenne egy valamivel nagyobb függőleges mozgási tartomány, minden tesztelő könnyedén megtalálta a számára kényelmes beállítást, ami a mindennapi használatban különösen fontos szempont.

A műszerfal kialakítása praktikus és átgondolt: egy két szintes kijelzőrendszerrel dolgozik, amelyben a sebességmérő a kormánykerék fölött helyezkedik el, míg a további segédfunkciók kijelzője mögötte kapott helyet. Ez a megoldás lehetővé teszi, hogy a vezető könnyedén leolvassa a legfontosabb adatokat anélkül, hogy tekintetét túlságosan el kellene vonnia az útról. A kijelzők tartalma részletes, ugyanakkor nem válik zavaróan bonyolulttá – éppen annyi információt nyújtanak, amennyi hasznos, de nem túl sokat ahhoz, hogy túlzsúfoltnak hassanak.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük