Így nyilatkozott Bettinát: A legutóbbi kapcsolatom miatt Dunakeszin dolgoztam, de onnan jöttem vissza Budapestre, a 18. kerületbe. Most már nemcsak műkörömépítéssel foglalkozom, hanem műszempilla felrakásával is és egy kiváló minőségű kozmetikai termékek forgalmazásával is. Jött egy új szerelem is az életembe. Egy régi-új:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Yaris városi forgalomban kellően gyors és rendkívül könnyen vezethető, bár aki vezetési élményre vágyik, annak más modell után kell néznie. A hibrid rendszer elsősorban nyugodt, finom vezetési stílushoz lett hangolva. Ha ezt elfogadjuk, a Yaris egy kifejezetten kényelmes és sima vezetési élményt nyújt. Ez éles ellentétben áll a GR Yaris változattal, amely gyakorlatilag egy utcára szelídített raliautó. A „sima” Yaris elsőkerék-meghajtású, elöl MacPherson rugóstaggal, hátul csatolt lengőkaros futóművel.
Ahogyan a Honda Jazz és a Renault Clio E-Tech is képes rövid ideig elektromosan haladni városi környezetben, úgy a Yaris is tudja ezt – igaz, nagyon finoman kell bánni a gázpedállal. A Toyota hibrid rendszerének előnye, hogy nem kell külső forrásból tölteni az akkumulátort. A rendszer regeneratív fékezéssel termel áramot, vagy a belső égésű motor fölös energiáját használja töltésre.
A 114 lóerős alapváltozat a mindössze 1085 kg-os tömegével egész fürgén mozog: a 0–100 km/h-s gyorsulás 9,7 másodperc. A végsebesség 174 km/h, de ez nem lényeges egy ilyen típusnál. A 128 lóerős változat minimálisan jobb gyorsulást kínál, 9,2 másodperces 0–100 km/h eredménnyel. Ez már érezhetően fürgébb a Honda Jazz-nél.
A Yaris városban érzi magát igazán otthon: mindkét motorizáció jól reagál alacsony sebességnél, az elektromos motor gyorsan biztosítja a nyomatékot, így lendületesen lehet elindulni a lámpáktól. A kormányzás pontos, az autó könnyedén manőverezhető a szűkebb helyeken, és a parkolás sem okoz gondot. A fékezés kiszámítható és erőteljes, a futómű jól csillapítja az úthibákat, a sebességkorlátozók sem zavaróak.