Bodrogi Gyula a Duna Televízió Családi körcímű műsorában mesélt arról, hogyan történt a szerencsétlen baleset karácsony előtt. Egy rossz moz/ulat miatt került bajba, ám szokásához híven nem drámázott, hanem sajátos humorral reagált:👉 „Krónikus lépcsőhurutom van.” – mondta mosolyogva. A színész ezzel is jelezte: bár a test néha elgyengül, a léleknek erősnek kell maradnia.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Még így is jóval tágasabb, mint például a Nissan Qashqai csomagtere, amely 504 literes kapacitással rendelkezik, ugyanakkor valamivel elmarad a Hyundai Tucson 620 literes rakterétől. A hibrid változatnál a csomagtér mérete enyhén csökken, mivel a padló alatt elhelyezett akkumulátor és egyéb hibrid komponensek elvesznek valamennyit a hasznos térből. Ennek ellenére a hibrid kivitel is kínál 587 liternyi csomagtartót lehajtott ülések nélkül, illetve akár 1 776 litert, ha teljesen síkba döntjük az üléstámlákat – ez a különbség tehát annyira minimális, hogy a legtöbb használó észre sem fogja venni.
A csomagtartó kialakítása több praktikus megoldást is kínál: például a benzines modellek esetében a padló alatt egy rejtett rekesz található, amely ideális a kisebb, értékesebb tárgyak elrejtésére. Emellett a csomagtartó küszöbe is alacsonyabb néhány versenytársénál, ami megkönnyíti a nehezebb tárgyak beemelését – különösen hasznos ez azok számára, akik rendszeresen pakolnak sporteszközöket, babakocsit vagy nagyobb bőröndöket.
A vontatási kapacitás is nőtt a hibrid Sportage esetében: immár 1 510 kg-os fékezett utánfutót képes vontatni, ami a legtöbb család vagy hétvégi hobbi számára elegendő. Ugyanakkor, ha valaki hibrid SUV-t keres, de nagyobb vontatási teljesítményre van szüksége – például lakókocsit vagy csónakot szeretne vontatni – akkor érdemes lehet elgondolkodni a Ford Kuga alternatíváján is. A négykerék-meghajtású hibrid vagy plug-in hibrid változatai ugyanis akár 2 100 kg-os fékezett utánfutó húzására is képesek.
A biztonsági felszereltség minden modell esetében alapból magas színvonalú. Már az alapkivitel is tartalmaz adaptív tempomatot, első-hátsó parkolószenzorokat, valamint tolatókamerát, melyek együttesen jelentősen megkönnyítik a vezetést városi környezetben vagy szűk parkolóhelyeken. Emellett a különféle kamera- és radaralapú asszisztensrendszerek segítenek megelőzni a baleseteket vagy csökkenteni azok súlyosságát. Az automatikus vészfékező rendszer (AEB) például folyamatosan figyeli a gyalogosokat, kerékpárosokat és más járműveket, és ha ütközésveszélyt észlel, először figyelmezteti a sofőrt, majd szükség esetén önállóan is lefékezi az autót.