Az eset gyorsan vitát váltott ki: sokan kiálltak Magyar Péter mellett, hangsúlyozva, hogy senkit sem szabad a megj/len/se alapján meg/télni, különösen nem egy gyer/ekk/ri fé/ykép alapján. Az eset újra rávilágít arra, hogy milyen könnyen válhat bárki a gún/ol/dás cé/tábl/jává. Akár ismert, akár hétköznapi emberről van szó. Ez különösen veszélyes lehet, ha a bá/tás gye/mekk/ri emlékekre vagy megjelenésre épül. MUTATJUK A KOMMENT RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Méreteit tekintve a Cupra Born egy kicsivel hosszabb, szélesebb és magasabb, mint például egy VW Golf – hossza 4 324 mm, szélessége 1 809 mm, magassága pedig 1 540 mm, szemben a Golf 4 282 mm-es hosszával, 1 789 mm-es szélességével és 1 483 mm-es magasságával. Ez azt jelenti, hogy bár a Born alapvetően egy városi kompakt autó, mégis nagyobb térérzetet kínál az utasoknak, mint azt a külső méretei alapján várnánk.
A csomagtartó 385 literes befogadóképessége teljesen kielégítő a kategóriában – legyen szó hétköznapi bevásárlásról, gyerekholmikról vagy kisebb utazások csomagjairól. Azonban érdemes megemlíteni, hogy a csomagtér pereme elég magasan helyezkedik el, ami megnehezítheti a nehezebb tárgyak beemelését. Emellett a hátsó lámpák karakteres, szögletes kialakítása miatt a csomagtérajtó szélei elég tagoltak, így nem feltétlenül a legegyszerűbb ki- és bepakolni. Egy másik gyakorlati hiányosság, hogy a Born nem rendelkezik első csomagtartóval (frunk), mint néhány más elektromos autó. Ez azt jelenti, hogy például egy hosszabb utazás során a töltőkábeleket a hátsó csomagtérbe kell bepakolni – így azok helyet foglalhatnak el a poggyász vagy a bevásárlás elől.
Cupra Born belső tere és ergonómiája a kompakt elektromos autók között az egyik legjobban átgondolt és legélhetőbb – különösen, ha valaki szereti a sportosabb vezetési élményt, de nem akar lemondani a praktikumról sem.
Az Alpine 2017-ben tért vissza a piacra, és azóta mindössze egyetlen modellt dobott piacra: a pehelykönnyű Alpine A110 sportautót, amely azonnal belopta magát a rajongók szívébe. Az A290 tehát a márka „második albuma” – és ahogy az a zenei világban is lenni szokott, ez gyakran nehezebb és kockázatosabb vállalkozás, mint az első siker megismétlése. De az A290 ennél is többet jelent: nem csupán egy új modell, amelynek méltón kell kiegészítenie az A110-et, hanem egy korszakváltás is egyben. Ez az autó nyitja meg az utat az Alpine elektromos jövője előtt, miközben a márka igyekszik kilépni a szűk sportautós szerepkörből, és szélesebb, jóval hétköznapibb – vagy mondhatni: mainstream – közönséget is megszólítani.