Elítélték József gazdát 36 évvel fiatalabb menyasszonya miatt!

Egy 21 éves, nyíregyházi lányba szeretett bele, akit idén márciusban ismert meg, és a kapcsolatuk olyan gyors ütemben fejlődött, hogy szinte azonnal meg is kérte a kezét. Így kitűzték az esküvőjük dátumát. Azonban váratlan fordulat következett be!
MUTATJUK A DRÁMAI ESETET:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Swace egyetlen motorral kapható, ami ugyan nem ígér sportos vezetési élményt, de városi közlekedéshez bőven elegendő. A benzinmotor 102 lóerőt és 142 Nm nyomatékot ad le, ezt egészíti ki egy 94 lóerős villanymotor, ami így összesen 138 lóerős teljesítményt eredményez. Van lehetőség teljesen elektromos üzemmódra is váltani, de ez csak néhány kilométerre elég, mielőtt a benzinmotor újra bekapcsolna. A rendszer leginkább városban működik hatékonyan, ahol a regeneratív fékezés segíti az akkumulátor töltését és a fogyasztás csökkentését.

Nagy sebességnél már kevésbé meggyőző a Swace teljesítménye, a CVT váltó ráadásul hajlamos egy monoton, nyújtott motorhangot produkálni, ami zavaró lehet. Vannak, akik szerint hiba volt, hogy a Suzuki nem kínálja a Corolla 2,0 literes, erősebb hibrid hajtásláncát. A Swace tehát nem sportautó, de kellemes vezetési élményt, kényelmes rugózást és jó összhangot nyújt a mindennapokban.

Gyorsulása 0-ról 100 km/h-ra 9,4 másodperc, végsebessége pedig 180 km/h. A Corolla 2,0 literes változata 193 lóerőt kínál, gyorsulása 7,4 másodperc, de végsebessége egy hajszállal alacsonyabb, 178 km/h.

A Swace gazdaságossága kiemelkedő: a WLTP szabvány szerint akár 4,5 literes fogyasztás (62,7 mpg) is elérhető. Saját tesztünk során ezt az értéket sikerült is megközelíteni óvatos vezetéssel, bár autópályán ez várhatóan növekszik. Városi környezetben viszont a hibrid rendszer előnyei jobban érvényesülnek. A hivatalos szén-dioxid-kibocsátás 102 g/km, ami 25%-os céges adókulcsot jelent. Ez ugyan magasabb, mint egy tisztán elektromos autónál, de azoknak, akik nem szeretnének a töltéssel bajlódni, mégis környezetkímélő megoldást keresnek, jó alternatíva lehet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük