Sorra buknak döbbenetes összegeket hazánk leggazdagabb emberei. Lapunk mindössze pár nappal ezelőtt számolt be arról, hogy Csányi Sándor az OTP-részvények árfolyamának zuhanása miatt egyetlen nap alatt 11 milliárd forintot vesztett, most pedig az ország legtehetősebb személyéről, Mészáros Lőrincről is hasonló hírek érkeztek.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha valaki igazán szeretné felszabadítani az Abarth képességeinek teljességét, vagyis ténylegesen kihozni belőle azt a sportos, dinamikus és lendületes teljesítményt, amire ez az autó képes, akkor mindenképpen be kell kapcsolnia a „Scorpion Track” nevű üzemmódot. Ez a beállítás ugyanis nem csupán egy egyszerű módváltás, hanem komoly változtatásokat eszközöl az autó viselkedésében: azonnal érezhetően agresszívebbé válik a gázpedál reakciója, ami azt jelenti, hogy a legkisebb mozdulatra is erősebben reagál a motor, így az autó sokkal élénkebbé válik. Ezen felül a kormányzás is egy úgynevezett „sport+” kalibrációt kap, ami feszesebb, közvetlenebb visszajelzést nyújt a sofőrnek, ezáltal még pontosabban irányítható az autó nagy tempónál is. A menetstabilizáló rendszer sem marad érintetlen: a fejlesztők egy szórakozásra hangolt („fun”) hangolást alkalmaztak, amely nem avatkozik be túl hamar, így több mozgásteret ad a vezetőnek, hogy valóban élvezhesse a vezetést – különösen kanyargós, versenypályához hasonló körülmények között.
Annak ellenére, hogy ez az autó alapvetően ugyanarra a platformra épül, mint a jóval visszafogottabb, csendesebb és békésebb karakterű Fiat 600e, az Abarth változat már az első pillanattól kezdve érezhetően más benyomást kelt. Ez leginkább a feszes, kemény hangolású felfüggesztésnek és az azonnali, élénk gázreakciónak köszönhető. Olyan érzés, mintha az autó mindig készen állna arra, hogy kitörjön a dobozból, és megmutassa igazi, sportos énjét – még akkor is, ha a külső méretei és kialakítása alapján talán nem mindenki számítana erre.