Egy ilyen típusú betegség nem fájdalommal jár, hanem annál sokkal súlyosabb következményekkel – jelentette ki az egykori politikus, akin végül felülkerekedett a betegsége. Schmuck Andor menyasszonya először szólalt meg a sajtóban, miután átvette az Emberi Értékek Díjátadó Gála Posztumusz Díját. Az Írországban élő Kinga a párja iránti tiszteletből és szeretetből piros nyakkendőt viselt, amikor átvette a díjat. A szőke hajú, halk szavú hölgy elárulta, csodás három évet töltött el Schmuck Andorral.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A belső tér tekintetében a G9 meglepően prémium érzetet kelt. Az ülések finom nappa bőrrel borítottak, hatalmas panorámatető engedi be a fényt, a hátsó ülések dönthetők és – igen, jól olvasod – légkondicionáltak is. A belső anyaghasználat szinte mindenhol kifogástalan: olcsó hatású műanyagért szinte keresni kell – bár, ha nagyon alaposak vagyunk, a hátsó kartámaszba rejtett lehajtható pohártartók minősége némileg kilóg a sorból.
A csomagtartó alapból 660 liternyi csomagot nyel el, de a hátsó ülések ledöntésével ez egészen 1 576 literig bővíthető. És ha ez sem lenne elég, az első, úgynevezett „frunkban” további 71 liter tárolóhelyet találunk.
A tesztelt példány az összkerékhajtású, Performance kivitel – egy igazi „fullos” változat, amely 567 lóerős teljesítményt kínál. És ez bizony meg is látszik rajta: a közel 2,5 tonnás járművet 4,2 másodperc alatt katapultálja álló helyzetből 100 km/h sebességre. Ez különösen figyelemreméltó annak fényében, hogy az autó karaktere egyáltalán nem sportos. Sőt, az Xpeng tudatosan kerülte a sportosság látszatát is.
A fékek rendkívül jól adagolhatók, és a lassulás is tekintélyt parancsoló: 100 km/h-ról kevesebb mint 40 méter alatt képes megállni. Az autó teljes karaktere inkább a nyugodt, kényelmes haladásra van hangolva, és ez leginkább a kormányzásban és a futómű működésében érhető tetten. Bár szinte minden fő rendszer testre szabható – beleértve a kormányzást, a fékrendszert, a kétkamrás légrugós felfüggesztést és a teljesítmény leadását is –, az autó alapvető habitusa mindig laza, komfortos marad.