A zsűritagok többsége állva tapsolta meg az énekest, akinek a tehetsége mellett bája is mindenkit lenyűgözött. Egyvalaki azonban másként látta a helyzetet: Majka kemény kritikával illette Annát, kijelentve, hogy bár szép hangja van, „nem véletlen, hogy nincs slágere, mert egyszerűen nem színpadi jelenség.” A szavak hallatán Gáspár Laci azonnal védelmébe vette az énekesnőt, akit a nézők még tízéves korából ismerhettek meg, és aki azóta is kitartóan építi zenei karrierjét.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Hátrányként viszont megemlíthető, hogy a hátsó üléssorban kevesebb hely jut az utasoknak, mint néhány konkurens modellben, és ezt a problémát tovább súlyosbítja a keskeny ajtónyílás, ami megnehezíti a be- és kiszállást – különösen idősebbek vagy kisgyermekes családok számára lehet ez zavaró.
A 2013-as modellfrissítés során a Hyundai jelentős módosításokat hajtott végre a felfüggesztésen, új lengéscsillapítókat és oldalirányú terhelést jobban elviselő spirálrugókat alkalmazva, kifejezetten a brit utak szűk, kanyargós jellegéhez igazodva. Az elméleti fejlesztések ellenére azonban a valóságban ezek a változtatások kevéssé érzékelhetők. Bár az autó alapvetően stabilan viselkedik az úthibákon, a kanyarokban hajlamos dőlni, a kormányzás pedig túlságosan közömbös – hiányzik belőle az a közvetlen visszacsatolás, amely magabiztossá tenné a dinamikusabb vezetést.
Pozitívumként viszont továbbra is megmarad a könnyed kezelhetőség és a komfortos utazás: városi környezetben és hosszabb távokon egyaránt kellemes társ az ix35. A csúcsváltozat, a 134 lóerős 2.0 CRDi négykerék-meghajtással, valóban élménydús és erőlködés nélküli közlekedést tesz lehetővé, különösen autópályán, ahol tartalékban is bőséggel akad erő az előzésekhez. Ugyanakkor ez a kivitel drágább, így a vételár tekintetében nem biztos, hogy mindenki számára ideális választás.
A kínálat másik végén a 1.6 literes benzines motor található, amely ugyan az ix35 legolcsóbb változatát kínálja, de teljesítménye szerény: a 0–100 km/h-s sprinthez 11,1 másodperc szükséges, a végsebesség pedig 179 km/h. Ezzel a motorral az autó inkább városi, nyugodtabb tempójú közlekedésre alkalmas, autópályán viszont kicsit gyengének érződik. A 114 lóerős 1.7 CRDi dízel jó kompromisszumot kínál: közepes fogyasztás és kedvező gyorsulás jellemzi, különösen a középtartományban, ahol rugalmassága kellemes meglepetést okozhat. A 2.0 CRDi automata változata kényelmesebb és finomabb járású, azonban teljesítményben és fogyasztásban egyaránt visszalépést jelent a kézi váltós verzióhoz képest.