Feladták a Bódi tesók az Ázsia Expresszt!

Az Ázsia Expressz nemcsak a fizikai erőpróbáról szól a Bódi tesók számára, hanem az emberi kapcsolatok próbájáról is. Megyer és Hunor úgy érzik, hogy versenytársaik – például Sofi és Németh Vini – olykor igazságtalanul döntöttek, és szándékosan nehezebb feladatokat vettek rájuk.
Az egyik adásban Hunornak egyensúlyozni kellett gerendán, de többszöri leesés után Megyer durva kritikát intézett hozzá, ami heves szóváltásba, sértésekbe és csapkodásba torkollott.
Ezek a feszült pillanatok odáig fajultak, hogy Ördög Nóra sem tudta kezelni a kialakult helyzetet.
EZ LETT A VÉGE:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Teljesítményben az összes eddig piacon lévő változat ugyanazzal az egy motorral hajtott elsőkerék-meghajtással dolgozik, ami nagyjából 201 lóerős (vagyis elég dinamikus akkor is, ha nem feltétlenül sportautós). A gyorsulás nem áll a leggyorsak közé, de autópályán és előzéskor elegendő erő van benne. Később terveznek kétszintes (duálmotoros), összkerékhajtású változatot is, illetve egy igen sportos GT-verziót, amely 300–400 lóerőt ígér.

Városi közlekedésben az EV4 kellemes társ: finom a rugózása, halk a belső tér, az abroncsok zaját és az úthibákból adódó kellemetlenségeket jól csillapítja. A regeneratív fékrendszer erősségét négy fokozatban lehet állítani, s van „egy pedálos” vezetési mód is, ami nagyban segíthet a dugókban vagy lassabb forgalomban. A visszapillantás és parkolás támogatására kamerák állnak rendelkezésre, különösen praktikusak azokban az esetekben, amikor a Fastback ferde tetővonal korlátozza a kilátást.

Belső tere tágas: elöl és hátul is megfelelő a láb- és fejtér, a hátsó kétszékes pad is alkalmas arra, hogy akár két felnőtt kényelmesen utazzon. A csomagtartó mérete is kiemelkedő: a hatchback változat 435 literrel indul, amely a hátsó ülések lehajtásával bővíthető, míg a Fastback variáns valamivel nagyobb csomagtér-kapacitással rendelkezik.

Anyaghasználatban és összeszerelésben az EV4 megfelel a mai prémium elvárásoknak, még ha nem is minden felületen luxus érzetet kínál. Keményebb műanyagok is vannak bizonyos területeken, de különböző textúrák, kontrasztos díszítések és minőségi részletek segítenek abban, hogy összességében igényes benyomást keltsen. Az infotainment rendszer korszerű; nagy, jól olvasható kijelzőkkel dolgozik, a klíma kezelőszervei részben fizikai gombbal is működnek, ami növeli a használhatóságot vezetés közben.

Az EV4 nem olcsó típus, de a felszereltsége és a technikai színvonala miatt reális árazással érkezik. Az alap Air változat (Standard Range) már sok szükséges extrát tartalmaz, míg a felsőbb GT‑Line és GT‑Line S szinteken további prémium elemekkel egészül ki, mint például panoráma tető, fejlett hangrendszer, vagy adaptív LED fényszórók.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük