Az egyik legfontosabb újítás, hogy a vegyes kukába nem kerülhet papír, műanyag, fém, építési törmelék vagy elektronikai hulladék. A kuka fedelének mindig zártnak kell lennie, és szigorú súlyhatárokat is meghatároztak: például egy 60 literes edény maximum 15 kilogrammig tölthető meg, míg egy 240 literes legfeljebb 50 kilogrammig. Ha a határokat túllépik, a szolgáltató nem üríti ki az edényt, de a díjat kiszámlázza. Emellett az edények állapotáért is az ingatlanhasználó felel, sőt a lomtalanítás keretei is szűkülnek – sem építési hulladék, sem nagyméretű tárgy nem tehető ki.
ÉS EZ MÉG NEM MINDEN! MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ránézésre a GR Yaris utastere nem különbözött túlzottan a hagyományos hibrid modellétől.
Továbbra is árasztotta azt a kissé szigorú, monokróm hangulatot, amely a legtöbb Toyotára jellemző, csak viszonylag konzervatív, néhány további, teljesítményautókra jellemző kiegészítővel – például a GR embléma, az Alcantara-szerű kárpitozás és a nagy kagylóülések.
Ezek a székek kemények, mégis kényelmesek voltak, és lenyűgöző támaszt nyújtottak a törzsnek, a csípőnek és a comboknak. Meglehetősen ülő helyzetben ültünk, viszonylag közel a pedálokhoz, de a tesztelőink ennek ellenére egyetértettek abban, hogy a vezetési pozíció nagyrészt kényelmes volt.
Az egyetlen igazi vitapont a fék- és gázpedálok távolsága volt, ami egyesek szerint a sarok-lábujj mozdulatokkal történő visszaváltásokat az ideálisnál kissé bonyolultabbá tette, valamint az a tény, hogy a visszapillantó tükröt úgy helyezték el, hogy eltakarta a kilátást a balra kanyarodáskor.
Az ergonómia nagyrészt ésszerű megközelítése folytatódott a sebességváltó kar elhelyezésével, amely 50 mm-rel magasabbra került a könnyebb váltások érdekében. Közvetlenül előtte helyezkedett el a nagyméretű forgókapcsolós vezetési mód vezérlő, amellyel könnyedén lehetett váltani a három beállítás között.
A középkonzolon mindössze három látható, vaskos gomb kapott helyet. Ezek a kipörgésgátlót, a start/stop rendszert és a manuális sebességváltó fordulatszám-szabályozását vezérelték.
Bár maga az utastér kényelmesnek érződött, ez csak még jobban kiemelte, mennyire kompaktnak érződött a GR Yaris az úton – különösen, ha figyelembe vesszük a vezető közelségét az autó fő kezelőszerveihez.
Lehet, hogy ránézésre nem volt túlzottan sportos, de mindenképpen egy koncentrált és céltudatos vezetési környezetnek érződött.
A praktikum korlátozott volt. A hátsó üléssor csak a legkisebb gyerekeknek volt igazán alkalmas, a csomagtartó pedig mindössze 174 literes tárolókapacitással rendelkezett, ami még a szupermini autók mércéjéhez képest is korlátozott volt.