A botrány középpontjába pillanatok alatt Gáspár Győző került, akit a kommentelők azzal vádoltak, hogy pénzzel biztosította lánya továbbjutását. A showman azonban nem hagyta annyiban: dühös, kemény hangvételű posztban reagált a vádakra. „Szégyelljétek magatokat! A lányom vért izzadva dolgozott fél éven át, amíg ti otthon a kanapén okoskodtatok!” – írta Győzike, aki szerint minden szóbeszéd hazugság.
VALÓBAN LEFIZETETT VALAKIT? MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ami még ennél is fontosabb, még a hátsó tengely mögötti, a terepszöget behorpadó plusz 340 mm-es fémdarabbal együtt is ez a leghosszabb Defender továbbra is mélyen lenyűgöző terepjáró. A selymesen finom hangolású soros hathengeres dízel a kézenfekvőbb választás komoly munkához, mivel az alsó tartományban könnyebben kezelhető és kiszámítható, és valójában valamivel nagyobb nyomatékkal rendelkezik, amire számíthatunk a legsziklásabb kibúvók megmászásakor, de itt is számíthatunk a terepjáró asszisztensrendszerek rendíthetetlen sorára. Még akkor sem éreztük igazán, hogy a 130 V8-as képességeinek külső határait feszegetjük.
Az alapfelszereltségként levegős ülésekkel szerelt 130-as egyetlen kapcsolóval megemelhető, így ugyanolyan 291 mm-es hasmagasságot ér el, mint a „kisebb” Defenderek, majd (alacsony sebességtartományban és megfelelően konfigurált lejtmeneti móddal) szinte bárhová követi őket, ahová ésszerűen elvárható. Elkerülhetetlen, hogy a viszonylag apró 90-esnél több mint egy méterrel hosszabb 130-as a legkeskenyebb utakon is nehezen tud felvenni versenyt a sorozattársaival a manőverezhetőség terén, és kénytelenek voltunk másodszor is megpróbálkozni a terepjáró utunk legszűkebb hajtűkanyarjaival.
A zsúfolt, félhomályos parkolók is próbára teszik a kéz-szem koordináció és a türelem határait. A Land Rover szerint a 130-as mérete, presztízse és praktikussága különösen a vasárnap reggeli rögbiközönségnek fog tetszeni, de én nem szívesen szaladnék egy ilyen parkolóban egy teli, átázott pályán a 80. perc lefújása után. A 130-as modell dízelmotoros változata a WLTP vegyes ciklus szerint valamivel 30 mpg felett fogyaszt, amiért elhanyagolható méretei miatt csak dicsérni lehet. A soros hathengeres benzinmotor némi takarékosság rovására némi plusz teljesítményt nyújt, körülbelül 5 mpg-os fogyasztással.
Bár az 5,0 literes V8-as motor meglepő módon ötvözi az erőt és a kifinomultságot, a hozzá fűzött reményeket szigorúan betartja, mivel vegyes fogyasztása 19,6 mpg – így a Defender 130 P500 (nagyjából) a Land Rover kínálatának legszomjasabb autója. Ha ez zavar, akkor ez egyáltalán nem a neked való autó.