Súlyos Tragédia történt a Házasság első látásra szereplőjével!

Házasság első látásra Kármenje így vallott: „Még mindig nehezen tudok megszólalni. A helyszínen megélni is borzalmas volt, és most vissza is nézni… Szeretném felhívni a figyelmet arra, hogy aki szülő, az figyeljen oda a gyermekére, mert én sem szólaltam meg, amikor meg kellett volna, és ki kellett volna állnom saját magamért.”
EZ TÖRTÉNT KÁRMENNEL:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az Apple CarPlay és az Android Auto alapfelszereltségként jár, míg a vezeték nélküli eszköztöltés opcionális az Allure felszereltségi szinten és alapfelszereltség a GT-ben; az autóban pedig USB-A és USB-C vezetékes töltőportok is találhatók, amelyek az első és a második utassor között oszlanak meg.
Az ergonómiai logika rendben van – feltéve, hogy nem tartozol azok közé az emberek közé, akik úgy találják, hogy a kormánykerék helyzete és a kezek háromnegyed háromra szögben történő rögzítése (ami feltehetően a gondolkodás lényege) eltakarja a műszerfalra nyíló kilátást, különösen kanyarodás közben. Tapasztalataink szerint sok embernél ez így van; míg mások egyszerűen szívesebben ülnének alacsonyabban, a kormány pályáján keresztül néznék a műszereket, és a hagyományos módon kormányoznának.

Hátrébb az autóban a második üléssor tágassága kétségtelenül szegényesebb, mint a középkategóriás executive szedánok átlaga; de egy ilyen elegánsan mutatós szedánt nem lehet kompromisszumok nélkül megtervezni. A felnőtt utasok szűkösnek találhatják mind a fej-, mind a lábteret, és három felnőtt utasnak biztosan nincs hely hátul. A csomagtartó viszont versenyképesebb a kategóriájában; különösen az 508 SW esetében, amely 530 literes rakteret kínál az ablakvonal alatt és a második üléssorral együtt. A Peugeot 508 Plug-in Hybrid 225 motorja alacsony fordulatszámon nagyon csendes, ha egyáltalán beindul álló helyzetben vagy menet közben – és ez a tulajdonsága a sebesség növekedésével is megmarad. A működtetése a kormányoszlophoz rögzített váltófülekkel vezérelhető (bár ezek kiábrándítóan vékonyak, nagyon műanyagosak és gyengék, és nem hívják elő a tapintási interakciót). Tesztelőink legtöbbször úgy találták, hogy az 508 kellemesen suhant az akadályok nélkül.
Ez a belső égésű motor egy átlagos családi autóhoz képest nagy fajlagos teljesítménnyel rendelkezik, literenként 111 lóerővel – így az elektromos hajtómotor amellett, hogy önállóan is meghajtja a motort, kitölti a nyomatékhézagokat, miközben a motor turbója forogni kezd, vagy amikor a nyolcfokozatú váltó fokozatban van. A mindennapi, nyugodt vezetés során nem veszi észre a motor be- és leállását, és azt sem, hogy milyen gyakran működik az autó elektromosan. A vezethetőség részleges gázzal jó.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük