A társaság azonban nem nyugodott le – sőt! Újra összeugrottak egymással, ismét v/r/kedni kezdtek. A jegyvizsgálók kétségbeesetten hívták vissza a rendőröket, akik közölték: a következő állomáson mindenkit leszállítanak gar/zdaság miatt. Ekkor a 30 éves férfi olyat tett, amitől megfagyott a levegő: megkérdőjelezte a rendőrök igazolványát, levette a pólóját, a rendőr arcába dobta, majd kijelentette, hogy megkeresi a közösségi médiában és ELTESZI LÁB ALÓL.
A feszültség a plafonig ugrott – és az igazi őrület még csak ezután kezdődött!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az autó eleje a C3-ból merít ihletet, a magasan elhelyezett LED-es menetfények az első hűtőrács külső széleibe integrálva, míg a fő fényszórók közvetlenül alattuk kaptak helyet. Hátul, az íves kerékívek műanyag toldások kaptak helyet, mögöttük pedig az autó oldalán található az egyik legnagyobb hangsúlyt kapó elem – az Airbump panelek.
A faceliftes modellen ezek a korábbi kiemelt helyükről, az ajtók közepéről az alsó szélekre kerültek. Bár már nem annyira feltűnőek – vagy laposak –, mint korábban, továbbra is hasznos védelmet nyújtanak az esetleges parkolóhelyi horpadások és karcolások ellen.
Bár az új légrugós elemek nem ugyanolyan színválasztékban kaphatók, mint a régiek, a csúcskategóriás Flair modelleken színes kiemelésekkel kaphatók, amelyek megtörik a nagyméretű fekete műanyagot. Az légrugós elemek hátulról is eltűntek, ami egy kicsit letisztultabbnak mutatja az autót, mint korábban.
A C-oszlopok kívülről vastagnak tűnnek, bár valójában nem rontják a váll fölötti kilátást. Különböző árnyalatok közül lehet választani, a vásárlók pedig méltányos mértékben személyre szabhatják autójukat. Választhatunk visszafogott színt vagy élénk felületet, hogy kiemeljük a Citroën szokatlan formai elemeit, sőt, minél élénkebb, annál jobb, mivel kiemeli a C4 Cactus feltűnő dizájnját és kontrasztos területeit. A C4 Cactus belterében a felsőkategóriás DS modellcsalád ihlette a formatervezést, és stílusos, prémium hangulatú elrendezéssel rendelkezik. Aszimmetrikus szellőzőnyílások találhatók a középkonzolon, felülről nyíló kesztyűtartó, csomagtartó fogantyú ihlette ajtókilincsek, egy hét hüvelykes érintőképernyő és egy elegáns, hosszúkás kijelző a vezető előtt.
Az ülések csodálatosak, a vezetési pozíció pedig alacsony, így a C4 Cactus a volán mögül nem érződik olyan magasnak, mint ahogy a felfüggesztés sugallja. Hátul a Citroën elhagyta a korábbi autók egy darabból álló, lehajtható hátsó üléspadját, és osztottan lehajthatóra cserélte, míg a fűtést, az infotainment rendszert és a jármű egyéb funkcióit kezelő érintőképernyők miatt a belső tér korántsem tűnik alapvetőnek.
Az utastér alján használt műanyagok némelyike olcsónak tűnik, de minden, amihez gyakran hozzáérünk – például a kormánykerék, a sebességváltó kar és az ajtókilincsek –, minőségi érzetet kelt. Emellett minden alapvető funkciót is megkapunk, például a klímaberendezést, a Bluetooth-kapcsolatot és a DAB-rádiót.
