Kármen végleg otthagyta a Házasság első látását!

Kármen földhöz vágta a jegygyűrűt, csomagolni kezdett, és káromkodva esett neki férjének. A szavaiból sütött a düh: „Nem vagyok köteles semmit teljesíteni csak azért, mert gyűrű van az ujjamon!” – fakadt ki. Úgy érezte, Dani birtokolni akarja, rátelepszik, és érzelmileg megf0jtja. A helyzet odáig fajult, hogy még az is zavarni kezdte, hogy a „körmöstől másfél óra Dani lakásáig az út”, mert számára ez is a szabadság elvesztését jelentette. A feszültség szinte robbant a levegőben – de vajon tényleg elmegy, vagy csak fenyegetőzik?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ezzel szemben az irányítószám beírása a navigációs keréken kissé macerás, egyes egyszerű folyamatok elvégzése tovább tart, mint szeretnénk. A forgóvezérlőnek azonban megvannak a maga előnyei. Mivel a tárcsa elforgatásával érezhetjük a beállításokat, bizonyos változtatásokat elvégezhetünk anélkül, hogy levennénk a szemünket az útról.
A főképernyő mellett a CX-60 digitális műszerekkel is rendelkezik, amelyek világosak és testreszabhatók, és minden szükséges információt világosan jelenítenek meg, a vezeték nélküli Apple CarPlay és Android Auto csatlakozás pedig alapfelszereltség.
A Mazda egyértelműen rengeteg energiát fektetett abba, hogy a CX-60 utastere kényelmes időtöltést biztosítson. A fekete bőrkárpitozás alapfelszereltség, míg az első ülések és a kormánykerék fűtési funkcióval is rendelkeznek. Az alapfelszereltség Exclusive-Line felszereltségi szintjének frissítésével elektromosan állítható, szellőztethető első ülések, fűthető hátsó ülések és hangulatvilágítás is elérhető.
A családi praktikumot sem feledkezték meg azonban, mivel a CX-60 számos tárolási lehetőséget kínál, például egy első középkonzoli részt két pohártartóval, egy nagyméretű kesztyűtartót, egy tetőre szerelt napszemüvegtartót és üléstámla-zsebeket. A csomagtartóban egy tágas padló alatti rekesz is található, ami azt jelenti, hogy extra hely van a kisebb tárgyak (és a töltőkábelek, ha a PHEV modellt választja) tárolására.

Bár a CX-60 üzemanyag-fogyasztása lenyűgöző, a biztosítási költségek kevésbé lesznek azok. A plug-in hibrid modell a választott felszereltségi szinttől függően a 38-as vagy a 39-es csoportba tartozik, ami azt jelenti, hogy a biztosítási díjak drágák lesznek. Az Exclusive-Line felszereltségi szinttel rendelkező 197 lóerős dízel a legolcsóbb biztosítható változat, mivel ez a 33-as csoportba tartozik. A CX-60 készen áll arra, hogy felvegye a versenyt a prémium középkategóriás SUV riválisaival, és első pillantásra elég jól is áll. A Mazda a CX-60-nal a Kodo formatervezési filozófiáját követte – ezt a megközelítést, amely korábban olyan vonzó megjelenésű modellek létrehozásában segített, mint a 3 ferdehátú és az MX-30 elektromos kis SUV .
Azonban az utastérben ragyog igazán a CX-60. A kidolgozás és az illeszkedés lenyűgöző, a felhasznált anyagok magas minősége pedig kétséget kizáróan bizonyítja, hogy ez a Mazda belépője a luxus SUV piacra.
Az alapfelszereltség is jó, bár a Takumi csúcsfelszereltséghez tartozó utolsó simítások csábító frissítéssé teszik, és tovább hangsúlyozzák a CX-60 prémium SUV pozícióját .
Az Exclusive-Line modell alapfelszereltsége 18 colos könnyűfém keréktárcsákkal, 12,3 colos színes infotainment képernyővel, fűthető ülésekkel, fűthető kormánnyal és bőrkárpitozással rendelkezik, míg a magasabb felszereltségi szint olyan extrákat kínál, mint a nagyobb, 20 colos könnyűfém keréktárcsák, a kézhasználat nélkül nyitható csomagtérajtó, az elektromosan állítható első ülések, a fehér juharfa belső díszítőelemek, a nappa bőr üléskárpitok és a 12 hangszórós Bose audiorendszer.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük