Ez okozta a Szentmártonkátai vonatbalesetet

Egyre sötétebb részletek látnak napvilágot. Viki édesanyja szerint a sofőr nem először játszott az életével – és másokéval is. Állítása szerint Zoltán korábban is száguldozott, sőt, többször mutatta meg másoknak „bátorságát”, amikor a piros jelzés ellenére áthajtott a vasúti átjárón – akár a vonat előtt néhány másodperccel is. A lány édesanyja sírva mondta: „Féltettem tőle a gyermekem, de nem hallgatott rám…” Vajon ezúttal is csak egy újabb vakmerő mutatvány lett volna – ami visszafelé sült el?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A csúcskategóriás Extreme modellt CVT automata váltóval is meg lehet vásárolni, de ez a konkrét verzió legjobb esetben is csak 45,6 mpg fogyasztást ér el, és 140 g/km CO2-kibocsátással rendelkezik.
A Dacia szerint a TCe 100 Bi-Fuel motorral hajtott Sandero Stepway 48,7 mpg fogyasztással és 131 g/km CO2-kibocsátással rendelkezik benzinüzemben, illetve 115 g/km LPG-vel.
A belépő szintű Essential verzió választása, akár a TCe 90, akár a TCe 100 Bi-Fuel motorral, 12-es biztosítási csoportot jelent, így a díjak nem bizonyulhatnak túl magasnak. Az Expression felszereltségi szint modellek a 13-as csoportba tartoznak, míg az Extreme felszereltségi szint a 14-es csoportra emelkedik, ha manuális sebességváltót használunk. Furcsa módon az Extreme változat a CVT automata modellekkel a 11-es csoportot foglalja el.

A Sandero Stepway termékcsalád alacsony árait az teszi még jobbá, hogy ilyen kedvező kiadás után örömmel fogja tudni tudni, hogy a pénze jelentős részét visszakaphatja az eladáskor. Legfrissebb szakértői adataink azt sugallják, hogy egy tipikus hároméves/58 000 kilométeres tulajdonlási időszak után a Stepway átlagosan az eredeti listaár 53 százalékát tartja meg. Az Extreme TCe 90 hatfokozatú és a TCe 100 Bi-Fuel változatok várhatóan még jobban teljesítenek, 36 hónap tulajdonlás után értékük körülbelül 55 százalékát tartják meg. A legalapvetőbb Sandero Stepway-ben nincs érintőképernyő, ehelyett csak DAB rádió, Bluetooth, négy hangszóró és egy okostelefon-tartó található. Az Expression és az Extreme felszereltségi szintű modellek egyaránt egy magas, nyolc hüvelykes érintőképernyővel rendelkeznek. Ez kisebb, mint a Renault Clio álló képernyője, de minden szükséges csatlakozással rendelkezik, és lenyűgözően néz ki a Sanderóban.
Az okostelefon-tükrözés az Apple CarPlay és az Android Auto segítségével érhető el , mindkettő vezetékes kapcsolatot igényel. A telefon mindkét rendszerhez való csatlakoztatására szolgáló aljzat a műszerfal tetején, az okostelefon-bölcső mögött található, míg a másik, lejjebb lévő csatlakozó csak eszközök töltésére alkalmas.
Az infotainment rendszer nagyon alapvető, a hat csempéből álló kezdőlap könnyen megtalálhatóvá teszi a Dacia rendszer néhány funkcióját. A nyolc hüvelykes kijelző felbontása megfelelő, és viszonylag gyorsan reagál a bevitelre, bár a fizikai gyorsbillentyűk hiánya kissé frusztráló. Az audiovezérlők azonban a kormánykerék mögött találhatók.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük