A varázs gyorsan szertefoszlott az élő adásokban. Attila hangja remegett az idegességtől, a mentorok pedig nem kímélték: volt, aki szerint szétesett a produkció, más szerint egész egyszerűen nem ütötte meg a mércét. A nagy balhé akkor robbant ki, amikor Curtis élő adásban kimondta: szerinte Attilának nincs helye a versenyben, és sokkal jobb énekesek estek ki helyette. Herceg Erika viszont az utolsó pillanatban megmentette a fiút – ezzel óriási feszültséget keltve a zsűritagok között. De hogyan lehet, hogy még így is továbbjutott, miközben két erősebb versenyző búcsúzni kényszerült?
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ha sosem rajongtál a Lexus formatervezéséért, akkor ez az RX valószínűleg nem lesz az az autó, ami meghódít. Az ötödik generációs modell a márka jellegzetes orsó alakú hűtőrácsának legújabb értelmezését kapta, amelyet most „orsó alakú karosszériának” neveznek, mivel az integrálódik a magasabb, szögletesebb orr megjelenésébe. Áttervezett LED-es fényszórók szegélyezik , megtartva a modell L alakú fényjegyét, míg az első kötény alsó része sportosabbnak tűnik, mint korábban, impozánsabb függőleges légbeömlőkkel.
Profilból nézve az előző modell fekete C-oszlopai megmaradtak, „lebegő” megjelenést kölcsönözve a tetőnek. A vonalak lendületesebbek az előző autó szögletes felületeihez képest, ráadásul hátul egy teljes szélességű LED-es fénysáv található – ami manapság gyakori jellemző a prémium SUV-okon , beleértve a középkategóriás Lexus NX-et is. Akár 21 hüvelyk átmérőjű kerekek is elérhetők. A Lexus autók egyik fő hibája egészen a közelmúltig az infotainment rendszerük volt, de szerencsére az új RX, NX és a teljesen elektromos RZ 450e modellekben található új beállítás nagy előrelépést jelent. Az előző generációs modell idegesítő érintőpadját egy nagy, 14 hüvelykes érintőképernyő váltotta fel, amely azonnal reagál a bemenetekre, akár magáról az érintőképernyőről, akár a kormánykeréken lévő gombokról. A felhasználói felület is jobb, mint valaha, de továbbra is előnyben részesítheted a vezeték nélküli Apple CarPlay vagy a vezetékes Android Auto használatát az okostelefonod tükrözéséhez, ami jól működik. Az integrált műholdas navigáció időnként kissé nehezen olvasható, a fehér utat világos háttérrel kombinálja. Az új infotainment rendszerhez egy kis digitális műszerfal és a kisebb NX-ből átvett digitalizált klímavezérlő tekerőgombok egészülnek ki. Ezek sokkal könnyebben használhatók, mint bármelyik érintésérzékeny csúszka, amit eddig használtunk, bár a fűthető és szellőztethető ülések vezérléséhez továbbra is az érintőképernyőt kell használni.
A hangvezérlést a „Hey Lexus” virtuális asszisztens végzi, az új RX infotainment csomagja pedig mostantól kompatibilis a vezeték nélküli frissítésekkel a hibajavítások és az új funkciók tekintetében.
