Mégsem kapják meg a nyugdíjasok!

Kiderült ugyanis, hogy nem teljes havi összeg érkezik – csupán apróbb részletek. A novemberi nyugdíjkorrekció ugyan úton van, de sokan inkább keserű pirulaként élik meg: mindössze néhány ezer forinttal emeli meg az átlagnyugdíjat. Az év elején 3,2%-kal nőtt a nyugdíj, miközben az infláció már 4,8%-ra kúszott – ezt pótolja most az 1,6%-os kiegészítés. November 12-én érkezik a plusz, postán vagy utalással – nagyjából 4 ezer forint. Így az átlagnyugdíj 246 ezerről csak 250 ezer forint körülire nő, miközben a mediánnyugdíj alig 216 ezer. De elég ez bárkinek a túléléshez?
Sokan a januárban érkező 14. havi nyugdíjban látják a megváltást, ám van egy kis gond. MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Dizájn tekintetében az E-Pace felismerhetően egy Jaguar, de a tervezők nem csupán egy összezsugorított F-Pace-t alkottak. A kicsi Jaguar SUV sajátos arányokkal rendelkezik, rövidebb első és hátsó túlnyúlásokkal, míg az alacsony tetővonalat állítólag az F-Type kupé ihlette .
Belül a műszerfal elrendezése ismerősebb, számos, a Jaguar korábbi kapcsolóberendezését és anyagát felhasználva, hogy exkluzív hangulatot teremtsenek. Az R-Dynamic stíluscsomag mostantól alapfelszereltség az E-Pace három elérhető felszereltségi szintjén: S, SE Black és HSE Black.

Az E-Pace kínálatában csökkentett a 2,0 literes benzin- és dízelmotorok választéka; a P200 már nem elérhető az árlistán, így a P160 és P250 benzinmotorok maradtak, míg a D165 gyártását is megszüntették – ami azt jelenti, hogy a D200 az egyetlen fennmaradt olajüzemű modell a kínálatban.
Az új plug-in hibrid (PHEV) opció a P300e jelzésű, és egy 197 lóerős 1,5 literes háromhengeres motort egy 108 lóerős villanymotorral kombinál, így maximális kombinált teljesítménye 305 lóerő. A válasz nyilvánvalóan „némi nehézséggel” volt, de a PHEV modell gyártásának szükségessége is segített a probléma megoldásában, mivel az új platform jelentős súlymegtakarítással jár. Legalábbis a PHEV akkumulátorok hozzáadása előtt, ami azt jelenti, hogy a benzin- és dízelváltozatok egy kicsit fürgébbnek érződnek. A legújabb Discovery Sportban alkalmazott hasonló megközelítés minden bizonnyal kifizetődő volt. Az összkerékhajtású modellek a Jaguar Active Driveline rendszerével vannak felszerelve, amely lehetővé teszi a nyomaték vektorálását a hátsó tengelyen, bár a különbség nem forradalmasító. A belső hátsó kerék fékezésekor egy kis rángatózást fogsz érezni hátul, a külső pedig nagyobb teljesítményhez jut, így a hátsó tengely nyomatékának akár 100 százaléka is elérhető lesz az autó egyetlen sarkában. Élesíti az utat, de nem fog széles mosolyt csalni az arcodra, és a plusz tapadás gyorsan alulkormányzottsághoz vezet.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük