Hosszú névsort tett közzé a Promenad24 hódmezővásárhelyi lap azokról, akiknek az adatai állítólag a Tisza Párt mobiltelefonos alkalmazásának adat/ázis/ból ker/ltek ki – vette észre a 444. A lap állítása ellenére nem biztos, hogy helytálló a névsor, hiszen korábban országosan ismert embereket is érintettként neveztek meg kormánypárti lapok, közülük azonban többen azt állították, hogy nem töltötték le az applikációt. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A DS No4 plug-in hibrid a legjobb formáját tisztán elektromos üzemmódban mutatja – olyannyira, hogy ez alapján könnyű megjósolni: a teljesen elektromos E-Tense verzió lesz a legélvezetesebb és legkifinomultabb a három közül. A plug-in hibrid akár 133 km/h-s (83 mph) sebességig is képes tisztán elektromos hajtással közlekedni, és 125 lóerős elektromos motorja éppen elegendő lendületet biztosít a mindennapi vezetéshez.
Természetesen megtalálhatók a megszokott üzemmódok is – a PHEV-ben például a Sport, Hybrid és Comfort mód –, de számunkra a Comfort bizonyult a legtermészetesebbnek. Az üzemmódváltás hatással van a gázreakcióra és a kormányzás érzetére is (utóbbi különösen észrevehető), de a DS No4 nem is próbálja meg azt a sportos, feszes vezetési élményt nyújtani.
Ha mégis lendületből szeretnénk bevenni egy kanyart, érezhető némi oldaldőlés – részben a magasabb, crossover-szerű építésnek és a kényelmesre hangolt futóműnek köszönhetően –, ám a tapadás megfelelő, így az autó mindig megőrzi az egyensúlyát. Ez inkább egy stabil, megnyugtató autó, mintsem sportos – de pontosan ez a DS filozófiája.
