Gyászol a Republic zenekar

„Elindult arra, ahonnan nincs visszaút – de mi mindig tudni fogjuk, merre jár” – írta a Republic megrendülten. A szavaikból érződik: nem egy egyszerű munkatársról, hanem egy igaz barátról búcsúznak. Ő volt az, aki akkor is ott volt, amikor más már feladta. Aki hajnalban ébren, este még talpon volt. Aki nem kérdezett, csak tette a dolgát – halkan, mosolyogva, biztos kézzel.
De ki volt ez az ember, aki nélkül nem tudott volna működni tovább az együttes?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az S90 T8 hibrid alacsony üzemeltetési költségeket biztosít, de az akkumulátort folyamatosan feltöltött állapotban kell tartani, hogy a legtöbbet hozhasd ki belőle.
Az S90 T8 Twin Engine plug-in hibrid papíron a gazdaságosság bajnoka, bár a cégautó költségei vonzóbbak lesznek a 44-61 g/km-es emissziós értéknek köszönhetően. A WLTP szerint állítólag akár 148,7 mpg is fogyaszthat, bár az, hogy mennyire közelítjük meg ezt az értéket, teljes mértékben attól függ, hogy milyen gyakran töltjük az autót az akkumulátorral. Ha ezt nem tesszük meg, a benzinmotor üzemanyag-fogyasztása körülbelül 35-40 mpg lesz. Bár az S90 T8 a legjobban a hosszú, egyenes autópálya-szakaszokon teljesít, akár 60 kilométert is megtehet tisztán elektromos üzemmódban, ami azt jelenti, hogy rövidebb utakra is alkalmas, nagyon alacsony költséggel. Mivel az átlagos ingázási távolság az Egyesült Királyságban körülbelül 37 kilométer, a T8 plug-in hibrid hajtáslánca jelentős összeget takaríthat meg.

Az S90 üzemanyag-fogyasztását tovább növeli a start/stop rendszer és az adaptív sebességtartó automatika, míg az Eco vezetési mód biztosítja, hogy a start/stop funkció folyamatosan aktív maradjon, és a klímaberendezés beállításai kevesebb energiát költenek. Emellett egy „ökométer” kijelző is található rajta, amely valós időben jelzi, mennyire hatékony a vezetési stílus.
Az S90 biztosítási csoportjai szélesek, a D4, T4 és T5 motorok a 27-es csoportban kezdődnek, az erősebb D5 pedig a 33-as csoportban. A T8 Twin Engine a 42-es csoportba ugrik, ami a nagyobb teljesítményét, valamint a bonyolultabb hajtásrendszerét tükrözi, amelynek javítása valószínűleg költségesebb.
Még ezek a csoportbesorolások is meglehetősen vonzónak tűnnek az executive limuzinok kategóriájában. A BMW 520d alap SE felszereltségi szinten a 34-es csoportba tartozik, és ez a csoport a népszerű M Sport kiadással feljebb lépve a 36-osra emelkedik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük