Kevesen emlékeznek rá, de amikor Zsófi az RTL-től hazatért anyacsatornájához, nemcsak műsorvezetői feladatokat kapott. Megbízták egy különleges küldetéssel is: ő lett a TV2 Klub arca, nagykövete, amely 2024. március 8-án indult el, kifejezetten nőknek szóló tartalmakkal. Átalakító műsorok, esküvős realityk, királyi családi titkok – minden adott volt a sikerhez. Igen ám, de most robbant a bomba: a TV2 Klub megszűnik, és 2026-tól visszatér a FEM3! Ha eltűnik a csatorna, akkor Zsófi szerepe is értelmét veszti… Vajon ez az első lépés a vég felé?
A TV2 programstratégiai igazgatója is megszólalt:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A TCe benzinmotor papíron valamivel jobb, de valószínűleg a valós körülmények között kínált értékekhez közelebb álló értékeket kínál. A legfrissebb WLTP fogyasztási adatok szerint a vegyes fogyasztás 47,1 mpg, a károsanyag-kibocsátás pedig 134 g/km. Ülj be a Logan volánja mögé, és nem meglepő, hogy a belső tér meglehetősen egyszerű és egyszerű. Az árát tekintve azonban az utastér felülmúlja a várakozásokat, annak ellenére, hogy az anyacég Renault kapcsolóberendezéseit használták – az autó egyszerű elrendezése könnyen elsajátítható, és minden jól össze van csavarozva.
A Dacia a csúcskategóriás Comfort modellekhez elöl és hátul elektromos ablakokat, Bluetooth telefonkapcsolatot, krómozott szellőzőrács-kereteket és néhány külső szatén díszítőelemet is kínál.
A Logan MCV Stepway változat a legdrágább modell, de megemelt hasmagasságával, masszív burkolatával és 16 colos „Flexwheel” műkönnyűfém felnijével egy kis plusz stílust és vonzó megjelenést visz a kínálatba. A Sandero Stepway változatai ma már az autó eladásainak körülbelül 60%-át teszik ki, és a Dacia hasonló reményeket fűz a masszív kinézetű új Logan változathoz is. A komfort modellek alapfelszereltségként kapják a Renault MediaNav Evolution infotainment rendszerét. Ez sok családi ferdehátú kijelzőjével vetekszik, és egy ilyen olcsó autóban lenyűgöző. De ha kivesszük ebből a kontextusból, a Logan MCV beállításai nem túl jók. A grafika vaskos és sok különböző színt használ, így a felhasználói felület nem túl koherens. A megjelenített információ sem sok, ezért almenükben kell keresni a további lehetőségeket. Ez nem könnyű, ha mindent csak az érintőképernyőn keresztül lehet vezérelni.
Nem túl érzékeny, gyakran semmit sem csinál, ha megérintjük, és emiatt útközben nehéz használni. Amikor teszteltük, azt tapasztaltuk, hogy lassan csatlakozik a telefonunkhoz Bluetooth-on keresztül, ezért várnunk kellett egy kicsit, mielőtt elindultunk volna, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy párosítva van. Miután útra keltünk, a navigáció könnyen követhető volt a képernyő méretének köszönhetően.
Miért a csúcsmodellre koncentrálunk? Nos, ha veszel egy Access autót, akkor sem kapsz sztereót, hacsak nem opcióként vásárolod meg. A két hangszórós rendszer legjobb esetben is nyers, de legalább van Bluetooth és USB csatlakozója, így hozzáadhatod az okostelefonodat, hogy a Logan egyfajta infotainment rendszer legyen.
