Miló Viki KITÁLAT ATTILÁRÓL!

Attila – alig pár órás ismeretség után – bed/gta a nyelvét Viki sz-jába, amitől a nő szó szerint und0r0dni kezdett.
De ami ezután jött, arra Viki sem volt felkészülve…
Viki arra számított, hogy a riporter együttérzően hallgatja majd, helyesel, talán ki is áll mellette. Ehelyett jött a hidegzuhany! Hajdú legyintett, és csak ennyit mondott:
„Ugyan már, én ezt minden hétvégén csináltam a házasságaim előtt!”
A stúdió dermedtté vált. Viki arca lefagyott – nem hogy megértést nem kapott, de a problémáját egyszerűen elbagatellizálták.
Hiszen hogyan lehet „normálisnak” nevezni, hogy egy férfi, akit 3-4 órája ismer, ilyen int/m dolgot tesz? Viki szerint ez megal/zó, sőt gy0m0rf0rgat0′ volt.
EZZEL MÉG NEM VOL VÉGE:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Minden autó elsőkerék-meghajtású, és nincs 4WD opció. Ehelyett a Peugeot Grip Control rendszere választható – amely az Allure Premium modellekben alapfelszereltség. Ez sár- és hógumi gumiabroncsokat, valamint egy kapcsolható kipörgésgátló rendszert is tartalmaz, amely a különböző felületeken optimalizálja a tapadást – képzeljük el úgy, mint a Land Rover Terrain Response rendszerének „könnyített” változatát.

Négy felszereltségi szint közül lehet választani, bár nem mindegyik elérhető minden motorral. A kínálat belépő szintje az Active, amivel a 2008-as modell induló ára valamivel meghaladja a 18 000 fontot. Még ez a verzió is hét hüvelykes érintőképernyőt és 16 hüvelykes könnyűfém keréktárcsákat, manuális klímát és sebességtartó automatikát kap, míg a Signature csomag automatikus fényszórókat, ablaktörlőket, parkolóradarokat és extra stílusjegyeket tartalmaz. Az Allure Premium csomaghoz navigáció, klímaberendezés, tolatókamera és panoráma napfénytető is jár. A GT Line hasonló felszereltséget kínál, de sportosabb megjelenéssel. Míg a magasított összkerékhajtású kombi egyes autógyártóknál új divathóbortnak tűnik, a Subaru már közel 25 éve gyártja az Outback modellt. Vitatható, hogy ez volt az első crossover, mivel ötvözte a kombi praktikumát a SUV robusztus megjelenésével. Míg olyan autók, mint a Toyota RAV4 és a Nissan Qashqai jelentek meg, amelyek újraértelmezték a crossover fogalmát, az Outback folytatta saját hagyományait, és azóta hasonló magasított kombik csatlakoztak hozzá.
Az első Outback 1994-ben érkezett, a Subaru Mk2 családi kombijának, a Legacy Wagonnak a továbbfejlesztéseként . Azóta a Subaru gyártja a Legacy kombi magasított változatát. A jelenlegi Outback 2015-ben került forgalomba, és ez a Legacy egyetlen változata, amelyet ma is árusítanak az Egyesült Királyságban. Ezért csak az Outback nevet viseli, a Legacy örökségére semmilyen utalás nélkül.

Azonban közvetlen kapcsolatban áll a Legacy Mk6-tal, amelyet a világ más részein forgalmaznak (bár azt az autót ma már csak szedánként kínálják), és számos hagyományos Subaru-vonást tartalmaz. A motorháztető alatt vízszintesen szemben elhelyezett boxermotorok találhatók, míg a négykerék-meghajtású rendszer egy állandó beállítás, amely folyamatosan mind a négy kerékhez juttatja a teljesítményt, szemben a néhány riválisban látható reaktív 4WD rendszerekkel, amelyek csak akkor küldenek teljesítményt a többi kerékre, amikor szükség van rá.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük