JÖN A BRUTÁLIS HIDEG

November közepétől már nem lesz kegye/em – a nappali hőmérsékletek 10 fok alá esnek, és egyre gyakrabban fagy majd a talaj. A szakértők szerint hamarosan elér bennünket egy északi hidegfront, ami mindent megváltoztat. Esők, havas záporok, jéggé fagyott utak és jeges szél ostromolja majd az országot.
Aki eddig halogatta a téli gumikat vagy a vastag kabátot, most már ne várjon tovább! A tél kapuja kitárul – és amit mögötte találunk, az nem a karácsonyi idill, hanem a brutális valóság!
De vajon lesz idén fehér karácsony is?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Mégane RS-ben egy 1,8 literes, turbófeltöltős, négyhengeres motor dolgozik, amely 276 lóerős teljesítményét 6000-es fordulatszámon adja le. A maximális, 390 Nm-es nyomaték 4800-as fordulatszámon jut az első kerekekhez, ami elegendő ahhoz, hogy az autó 5,8 másodperc alatt gyorsuljon 0-ról 100 km/órára, majd végsebessége elérje a 250 km/órát.

Az erősebb 300 Trophy új, kerámia golyóscsapágyas turbót kapott, amely fokozza a gázreakciókat, valamint egy szabadabb áramlású kipufogót mechanikus szeleppel, amely még tovább fokozza a gázáramlást. Ez 296 lóerőre növeli a teljesítményt, míg a nyomaték a manuális modellben 400 Nm, a duplakuplungos autókban pedig 410 Nm. A 0-ról 100 km/órára gyorsulás 5,7 másodperc alatt tizeddel gyorsabb, de a motor középső tartományban mutatott vonóereje az, ami igazán lenyűgöző, különösen, mivel ehhez agresszívabb kipufogóhang is társul. Egyik turbófeltöltős motornak sincs érezhető késése. A francia cég szerint a Mégane 1,8 literes motorja átlagosan 34 mpg-t fogyaszt dupla kuplungos sebességváltóval, illetve 35,8 mpg-t manuális váltóval. A tesztek során azonban valamivel 30 mpg alatti értéket mértünk – ami még mindig nem rossz egy 279 lóerős teljesítményű autótól. Ha évi 12 000 mérföldet vezetsz, ez csak évi 2377 fontnak felel meg.
Az erősebb Megane RS Trophy némileg alacsonyabb fogyasztást produkál – 34,4 mpg manuális sebességváltóval vagy 33,6 mpg dupla kuplungos sebességváltóval. A manuális sebességváltós alapmodell CO2-kibocsátása 181 g/km, míg a duplakuplungos automata változaté 171 g/km-re csökken. A Trophy automata, illetve manuális váltóval rendre 183 g/km, illetve 176 g/km CO2-kibocsátással rendelkezik. A korlátozott példányszámú Trophy-R eközben 35,8 mpg-ot fogyaszt, CO2-kibocsátása pedig 180 g/km, ami a kisebb súlynak köszönhető, és némileg javult.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük