Ennyi volt a Házasság első látásra!

Sorban érkeztek a házaspárok, de amit mondtak, az mindenkit sokkolt. Laci és Zavira közé sosem csapott bele az a bizonyos szikra, hiába próbálták újra és újra megtalálni egymást. Ricsi és Réka kapcsolata is zátonyra futott – a férfi lelkét a múlt sebei zárták le, és már nem tudott hinni a boldogságban. A többiek sem bírták tovább: egyik bejelentés követte a másikat, mindenki külön útra lépett. A nézők pedig értetlenül nézték, ahogy a remény utolsó lángjai is kialszanak a képernyőn.
ENNYI VOLT A MŰSOR? MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Bár a cég azt sugallta, hogy a Torres EVX a jövőben egy nagyobb akkumulátorcsomaggal is elérhető lesz, egyelőre egy 73,4 kWh-s használható csomagot kapunk, amely 450 kilométert képes megtenni két töltés között. Egy hideg napon, amikor sokat kellett megállni/indulni nagy sebességű országutakon, csak 4,2 km/kW/h-s hatékonyságot tapasztaltunk, ami 320 kilométer alatti hatótávolságra utal. Azonban arra számítunk, hogy ez az érték jobb lesz melegebb időben és alacsonyabb sebességnél, ahol nagyobb az esélye a regeneratív fékezésnek, hogy némi áramot töltsön vissza az akkumulátorba, miközben lassítjuk az autót. Az elektromos járművek biztosítási költségei általában magasabbak, mint a hagyományos benzin- vagy dízelüzemű autóké, és ez igaz a Torres EVX-re is. Míg a standard benzinüzemű Torres a 33-as csoportba tartozik, az EVX a 48-as csoportba. Ez jóval magasabb, mint az E-3008-é, amely a 32-es csoportban kezdődik. A hagyományos benzinmotoros KGM Torreshez hasonlóan a motorháztetőre szerelt kapaszkodók és tetősínek azt a benyomást keltik, hogy ez egy strapabíró SUV, de az EVX eleje kissé eltér a benzinmotoros modellétől. Mivel az elektromos EVX-nek nincs szüksége annyi hűtésre, nincs meg a testvére hűtőrácsa. Ehelyett egy fénysávot kapunk az orrán, amelynek középső része szakaszokra van osztva, hogy egy hagyományos hűtőrács benyomását keltse. A fényszórók a lökhárítóban alacsonyabban helyezkednek el, mint a benzinmotoros modellnél, így az elektromos változat éjszaka más megjelenést kölcsönöz.

Időt kell szánnod a kiosztás elsajátítására, mert a sebességkorlátozás-figyelmeztetés kikapcsolása bonyolultabb folyamat, mint amilyennek lennie kellene, és a Torresnek igazán jól jönne egy nagy „kedvencek” gomb a kormánykeréken, mint amilyen a KGM Actyonon is található . Ezzel elmentheted a leggyakrabban használt funkciók gyorsbillentyűit.
A benzinmotoros Torres-szel ellentétben a belépő szintű K30 alapfelszereltségként rendelkezik navigációval, de a telefont is csatlakoztathatod az autóhoz, ha inkább navigációs alkalmazást szeretnél használni. Csak vedd figyelembe, hogy kábellel kell csatlakoznod az Android Auto- hoz , és bár a tesztünk során kábellel csatlakoztunk az Apple CarPlay- hez, a kapcsolat egyszer megszakadt, és a telefont ki kellett húzni, majd újra csatlakoztatni a kapcsolat helyreállításához. Az autó hangrendszere tisztességesen működik, de a Torres számos riválisával ellentétben nincs lehetőség elegánsabb beállításra. A vezeték nélküli telefontöltés az összes Torres EVX kínálatban alapfelszereltség.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük