Már biztos: Ekkor jön a 14.havi nyugdíj!

A kormányfő bejelentése nem pusztán egy szokásos tájékoztatás volt. Orbán Viktor újra hangsúlyozta, hogy a kabinet hónapok óta dolgozik azon, amit évtizedek óta nem mert senki megígérni: a 14. havi nyugdíj bevezetésén. A hír hallatán a telefonok zúgtak, a közösségi oldalakat ellepte a találgatás, mert ilyen horderejű lépésre még a szakértők se számítottak. A háttérben már minden készen állt, de eddig senki nem tudhatta, pontosan milyen formában jön az új juttatás.
VÉGRE KIDERÜLT A NAGY TITOK! ÍGY FOG KINÉZNI A 14. HAVI NYUGDÍJ

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A leghatékonyabb Mazda 3 az 1,6 literes dízel, amely 65,7 mpg üzemanyag-fogyasztást kínál. A CO2-kibocsátás mindössze 115 g/km, ami azt jelenti, hogy a tulajdonlás első évében, majd azt követően évente 30 fontot kell fizetni a közúti adóért. Az erős 2,2 literes dízel 52,3 mpg-t fogyaszt és mindössze 144 g/km CO2-t bocsát ki, míg a 2,0 literes benzinmotor átlagosan 42 mpg-t fogyaszt. De a történet egészen más a 3 MPS esetében – ez csak 30,1 mpg-t fogyaszt és 219 g/km CO2-t bocsát ki, ami 9 mpg-vel kevésbé hatékony, mint például a Ford Focus ST . Tehát amíg kerüli a csúcskategóriás autókat, a Mazda jó ár-érték arányúnak tűnik, de vigyázzon a meredek értékcsökkenésre. A szakértők előrejelzése szerint három év alatt akár az értékének 40 százalékát is elveszítheti.

Bár a Mazda 3 már 2009 óta létezik, a 2012-es, féléves modellfrissítésnek köszönhetően továbbra is friss a megjelenése. A változások közé tartozik a keskenyebb, lágyabb első hűtőrács és az új hátsó lökhárító, amelyet úgy alakítottak ki, hogy a lehető legkönnyebb legyen a csomagtartóba pakolni. A belső tér is stílusosabb lett, elegánsabb elrendezéssel és jobb minőségű anyagokkal. A hely bőven van, de a vezetési pozíció kissé kényelmetlen – olyan érzés, mintha az ülés nagyon közel lenne a talajhoz, és a kormánykerék nem nyúlik elég messzire a vezető felé. A műszerfalon és az ajtópaneleken lévő műanyagok minősége továbbra sem éri el a Volkswagen Golfhoz hasonló modellekét , de az összeszerelési minőség elsőrangú. A régi specifikációkat – S, TS, TS2 és Sport – az új Tamura, Venture és Sport Nav modellek váltották fel. Mindegyik nagyon jól felszerelt, alapfelszereltséggel, beleértve a kétzónás klímaberendezést, a körkörös elektromos ablakemelőket, az első ködlámpákat és a fűthető külső tükröket. A Venture autók 17 colos könnyűfém keréktárcsákat, új tetőspoilert, oldalsó szoknyákat, sporthűtőrácsot, sebességtartó automatikát, esőérzékelős ablaktörlőket, automata világítást, fűthető első üléseket, sötétített üvegeket, Bluetooth-t és TomTom navigációt is kapnak, míg a Sport Nav modellek beépített 5,8 colos érintőképernyővel és Bose hifi rendszerrel rendelkeznek.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük