Január 1.-től KÖTELEZŐ minden nyugdíjasnak!

A januári változás lényege, hogy az állam kötelező szűrési programot vezet be, amelyet teljesíteni kell – ráadásul rendszeresen.
Ide tartozik:
Méhnyakszűrés a 25–65 éves nőknek háromévente,
Emlőszűrés 45–65 év között kétévente,
Vastag- és végbélszűrés 50–70 év között szintén kétévente.
A vizsgálatok ugyan ingyenesek lesznek, de a jogszabály világosan fogalmaz: kötelező megjelenni. Akik eddig halogatták vagy elfelejtették, most már nem tehetik meg. A háttérben orvosok és döntéshozók szerint egyetlen cél áll – csökkenteni a daganatos halálozás megdöbbentően magas számát.
KIDERÜLT, MIÉRT NEM LEHET MEGÚSZNI:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Citroën C-Zero gyakorlatilag ugyanúgy néz ki, mint az alapjául szolgáló Mitsubishi i-MiEV, kivéve az első és hátsó Citroën emblémáit. Ez a magas tetős, keskeny, zselécukor alakú dizájnt jelenti, ami jó az aerodinamika és a belső tér szempontjából, de nem igazán vonzza a tekinteteket. Pozitívum, ha anélkül szeretnél elektromos autót vezetni, hogy hangoztatnád, akkor kevés jel utal arra, hogy ez egy elektromos jármű.
A C-Zero legpraktikusabb tulajdonsága a korlátozott hatótávolság. A tulajdonosoknak mindenhol, ahol parkolják az autójukat, konnektorra lesz szükségük, mivel a mindennapi 96 kilométeres hatótávolság jelentősen korlátozza a megtehető utakat. Helykínálat tekintetében a C-Zero elég jó. A magas tető meglepően sok helyet biztosít az utastérben, a csomagtartó pedig elég nagy egynapos bevásárláshoz.

Bár sok vásárló aggódhat az elektromos autók megbízhatósága miatt, valójában sokkal egyszerűbbek, mint a belső égésű motorral hajtott autók, mivel kevesebb mozgó alkatrészt tartalmaznak. A biztonság nem kiemelkedő, az Euro NCAP biztonsági tesztjein a C-Zero négy csillagot kapott az öt csillag helyett.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük