Újabb Brutális emelés a nyugdíjasoknak!

A rendezvényen ugyanis nem puszta ígéreteket puffogtattak: olyan szavak hangoztak el, amelyekre már sok idős ember nem is mert számítani.
A tömeg döbbenten hallgatta, ahogy a színpadról elhangzott: A hallgatóság suttogott, többen a helyszínen kezdtek számolgatni: mi lenne, ha tényleg jelentősen megemelnék a legalacsonyabb nyugdíjakat is? Ekkor azonban jött a fordulat: valaki azt mondta, hogy az emelés nem pár ezer forint lesz, hanem akár több százezret is tehet évente a nyugdíjasok zsebébe…

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A régi formájú Honda Civic célja a fiatalabb vásárlók vonzása volt a márkához, innen ered a jellegzetes, űrhajószerű stílus és a magával ragadó kezelhetőség. Két különböző karosszériaváltozatban kapható, a praktikusabb ötajtós változat rejtett hátsó ajtókilincsekkel rendelkezik, ami kissé redundánsnak mutatja a kupét. Mindkettő nagyon praktikus, hatalmas csomagtartóval, míg az okos ülések – amelyek félrehajthatók, hogy a magas tárgyakat is a hátsó üléseken lehessen tárolni – egyedülállóak a szegmensben. A 2,2 literes i-CTDi dízelmotor a piacon kapható egyik legkifinomultabb.

A Honda Civic egy szórakoztató autó, éles vezethetőségével és közvetlen kormányzásával. Ennek a kezelhetőségi képességnek a hátránya, hogy a rugózás nagyon határozottnak érződik az olyan európai riválisokhoz képest, mint a Renault Megane . A vezetői pozíció azonban szinte tökéletes, és az 1,8 literes VTEC benzinmotor sima teljesítményt nyújt. A 2,2 literes i-CTDi dízelmotor ugyanilyen lenyűgöző, 8,7 másodperc alatt gyorsítja a Civicet 0-ról 100 km/órára, és rendkívül kifinomult az autópályán. A 100 lóerős 1.4 VTEC egység azonban küzdhet, és keményen kell dolgozni rajta, hogy egyenletes haladást érjen el.
A Civic lendületes VTEC benzinmotorjai élvezetesek az úton, de ezért a kútoszlopoknál kell fizetni. Az erősebb 1,8 literes mindössze 42,2 mpg-t fogyaszt, és 155 g/km CO2-kibocsátással rendelkezik, ami nagyon magas egy ilyen típusú autóhoz képest. A 2,2 literes i-CTDi dízel jobb, vegyes fogyasztása 53,3 mpg és 139 g/km. A kínálatban szereplő modellek egyike sem esik a 130 g/km-es határ alá – és nincsenek speciális „zöld” változatok sem. A biztosítás alacsony, és a Honda jó hírnévnek örvend a költséghatékony szervizelés terén. Minden felszereltségi szint könnyűfém keréktárcsákat, elektromos ablakokat és légkondicionálót tartalmaz, de az Si felszereltségi szinttől felfelé karosszéria színű oldalsó szoknyákat, krómozott kilincseket és üzemanyag-betöltő sapkát, valamint nagyobb kerekeket tartalmaz. Fontos tudni, hogy az ES specifikációnak vagy magasabbnak kell lennie a sebességtartó automatika és a kétzónás klímaberendezés használatához.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük