A hivatalos azonosítás után megkezdődött a nagy kérdések megválaszolása:
hogyan jutott ki a klinikáról a műtét után még megfigyelésre szoruló főorvosnő?
Milyen állapotban volt fizikailag, lelkileg?
És mindenekelőtt: miért indult el egyedül a Tisza-part irányába?
A rendőrség egyértelművé tette: idegenkezűség gyanúja NEM merült fel. A Tolna Vármegyei Balassa János Kórház főigazgatója, Kis Zoltán megrendülten írta, hogy a tragédia „hatalmas űrt hagy maga után”. A történtek azonban így is rengeteg kérdést vetettek fel – olyanokat, amelyekre csak a szakértők adhatnak megnyugtató magyarázatot.
MUTATJUK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Renault kiváló úttartással rendelkezik. Bár az alvázat és a felfüggesztést módosították a terepen való kényelem javítása érdekében, az aszfalton való rugózási minőség is javul; az autó még simább, mint a standard modell. Ez azt jelenti, hogy hihetetlenül könnyed és nyugodt cirkáló. A karosszéria dőlése azonban nem annyira kontrollált, és bár a Scenic szépen kanyarodik, nem érződik olyan kiegyensúlyozottnak, mint amennyire lehetne. Az elektromos szervokormány sem a legjobb – túlzottan rásegítettnek tűnik, és hiányzik a visszajelzés. Az 1.9 dCi motorral viszont nincsenek panaszok. Ütemes és érzékeny, és soha nem érződik megerőltetőnek, még terhelés alatt sem. Fontos megjegyezni, hogy nem igazi terepjáró: a hajtásláncból hiányzik a négykerék-meghajtás.
Renault vezetői azt állítják, hogy a Conquest „crossover egyterű” ugyanolyan otthonosan mozog a magas járdaszegélyek és kátyúk, mint a sáros országutak között. A különbségek a standard Scenic egyterűhez képest azonban nem azonnal szembetűnőek; a szokásos színkódolt lökhárítók most feketék, ami miatt elavultnak tűnik, és a hasmagasság 20 mm-es növekedése is szerény. A burkolatú kerékjárati ívek, tetősínek és alvázvédők azonban segítenek kitűnni a tömegből. A modellválaszték egy felszereltségi szintre és két motorra korlátozódik: egy 2,0 literes benzinmotorra vagy az 1,9 literes dCi dízelmotorra. A felszereltség szintje elfogadható, a Renault klímaberendezést, sebességtartó automatikát és hat légzsákot is kínál. Fő riválisa a SEAT hasonló koncepciójú Altea Freetrack 4, bár a Nissan Qashqai is kulcsfontosságú versenyző.
