ÚJRA A RENDŐRSÉGEN VAN BYEALEX!

A kihallgatás nagyjából két óráig tartott. ByeAlex nem autóval távozott, hanem egy harmadik férfi csatlakozott hozzájuk, és együtt indultak el gyalog. A Blikk Riportere megkérdezte, mi történt a rendőrségen, de a zenész ridegen reagált:
– Nem nyilatkozom.
IDŐKÖZBEN KIDERÜLT MI VÁR RÁ:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az ergonómia pont olyan, amilyennek a Dustertől megszokhattuk. A vezetési pozíció nem annyira személyautós, mint egy Kiában, de az enyhén megtámasztott kilátás előre és ki az autóból a magas műszerfal felett bátor 4×4-es érzetet kölcsönöz a Dusternek, ami illik is hozzá (ahogy a tesztautónk gumiszőnyegei is). Az első ülések
a kategória legjobbjai közé tartoznak, bár a meglehetősen lapos ülések azt jelentik, hogy a Duster rövidebb utakra a legalkalmasabb. Bár két óránál hosszabb üléspozíció esetén soha nem válik kifejezetten kényelmetlenné az ülés, az ember mégis egy kicsit fekvőbb pozícióra és mélyebb, puhább ülőfelületekre vágyik.
A Dacia mérnökei szerint az új platformra való átállás lehetővé tette számukra, hogy nagyobb belső teret hozzanak létre ugyanazon a helyigénye mellett. Valóban, a hátsó utasoknak valamivel nagyobb a lábtere, mint korábban, és a csomagtartó mérete 445 literről 594 literre nőtt az elsőkerék-hajtású modellekben, bár a hibrid akkumulátorcsomagja ezt is csökkenti, így 496 literre csökken. Összehasonlításképpen, egy Hyundai Kona 374 literes, a nagyobb Nissan Qashqai pedig csak 504 literes.

Több digitális technológia is megjelent – ​​amire, állíthatnánk, a Dusternek nem volt különösebben szüksége. A belépő szintű modellekben továbbra is analóg műszerek vannak, a számlapok között egy kis képernyővel, és a középső képernyő helyett telefontartóval, de a felsőbb kategóriás modellek digitális műszerfallal és egy 10,1 hüvelykes központi érintőképernyővel rendelkeznek.
Mindkettő jól néz ki és működik is, de a vezetői kijelző a modernebb kinézeten kívül nem nyújt sok hozzáadott értéket. Megtekinthető a fedélzeti számítógép, rádióállomás váltható és így tovább, de a navigációt nem lehet nagy formátumban megjeleníteni, és a főbb műszerek elrendezésével sem lehet játszani.
A középső képernyő esetében a legújabb Renault-kban használt Google rendszer egy verziójára számítottunk, de a Duster egyedi rendszerrel rendelkezik, mivel olcsóbb gyártani, és ami ugyanilyen fontos, nem lépi át a Renault-ét. Alapvető, ezért könnyen navigálható, de meglehetősen akadozó is. A költségmegtakarítás valószínűleg a processzorteljesítmény hiányából adódik. A használhatóság javul, ha az Android Auto vagy az Apple CarPlay szolgáltatást használjuk.

Másutt, bár az utastér letisztult, a Dacia ragaszkodott a gombokhoz, ahol igazán számít, és ez dicséretet érdemel. A klímaberendezést egy fizikai kapcsolókból álló panel kezeli, és a kormánykerék bal oldalán egy másik gombsor található. Az egyik ilyen az összes vezetéstámogató rendszert személyes beállításokra állítja be, ahogyan minden modern autónak működnie kellene.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük