Ahogy a fényképezőgépek hátrébb léptek, elém tárult a színfalak mögötti igazság: a közvélekedéssel ellentétben Berkiék nem százmilliókkal kaszáltak havonta – Mazsi szerint nagyon is tudatos márka- és influenszer-munka révén keresték meg a legalapvetőbb összeget: „700 000 forint meg kellett legyen ahhoz, hogy hónap végén nullán legyünk”. És ami még fájóbb: a tragédia napja előtt sem lett jobb a helyzet. Krisztián halála után Mazsinak édesanyaként anyagi bizonytalansággal és milliomos-kirakat helyett valós pénz-problémákkal kellett szembenéznie.
És most jön a csúcspont:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Ettől függetlenül egy frissítés jelentősen javítaná az autó általános használhatóságát.
Hasonlóképpen, a digitális műszerfal letisztult és egyszerű, de nem kínál sokkal több funkciót, mint az analóg műszerek.
Az ülések továbbra is a kategória legkényelmesebbjei közé tartoznak, és kiváló hosszú utazási tartást biztosítanak. Sőt, a vezetési pozíció is jó: kellemesen alacsonyan ülünk (a Honda rengeteg SUV-alternatívát kínál, ha magasabban szeretnénk ülni), és a kormányoszlop is rengeteg beállítási lehetőséget kínál. Az ülés dőlésszöge azonban állítható, de hiányzik belőle a párnázás, és az ülőlap is meglehetősen rövid.
4551 mm-es teljes hosszával a Civic lényegesen hosszabb autó, mint a Golf (4284 mm) és a Corolla (4370 mm) ferdehátú változatai, és ez a belső térben is megmutatkozik.
A hátsó utasoknak lényegesen nagyobb a térdtere, mint a két riválisban, és még a panoráma napfénytetővel is kényelmesen utazhatnak a felnőttek a Civic hátsó ülésén.
410 literes méretével a Civic csomagtartója messze felülmúlja a Skoda Octaviát , de a kategória felső kategóriájába tartozik. A szélesre nyíló csomagtérajtónak és a szokatlan, oldalra nyíló és záródó csomagtér-takarónak köszönhetően praktikus és jól használható hely is egyben. Minden elméleti komplexitása ellenére ez a hibrid hajtáslánc a gyakorlatban egészen jól működik. Mivel a motor legtöbbször csak egy generátort hajt, az elektronika által megfelelőnek ítélt fordulatszámon foroghat.
Ennek eredményeként néha CVT-ként viselkedik, néha pedig úgy tesz, mintha többsebességes sebességváltója lenne. Az esetek többségében egyszerűen nem is veszed észre. A villanymotor rengeteg nyomatékot bocsát ki, így ritkán van okod 30%-nál nagyobb gázadásra, ami azt jelenti, hogy a motor állandó fordulatszámon tud járni, és egyszerűen nem hallod.
Ha mégis ki kell használni a teljes teljesítményt és padlógázt kell nyomni, a Civic 7,8-8,1 másodperc alatt gyorsul 100 km/órára, felszereltségi szinttől függően. A motor kissé búgni fog, de ez nem szokatlan.
Van néhány apró furcsaság. Vannak fülek a kormányon, de ezek a regeneratív fékezés szintjét szabályozzák, nem pedig a szimulált fokozatok közötti váltást.
A fékpedál szépen progresszív. A középkonzolon található gombok segítségével választhatjuk ki a haladási és hátrameneti fokozatot. Ezek rendben működnek, de egy kar, mint amilyen a Corollában is van, könnyebben kezelhető, ahogy a Golfban a kapcsoló is.
