Curtis KILÉPETT a MEGASZTÁRBÓL!

Ahogy közeleg a döntő, úgy sűrűsödik a dráma a kulisszák mögött. Curtis elárulta: annyi gyűlölködő kommentet kapott, hogy már fizikailag is érzi a terhet. Ráadásul sorra estek ki a mentoráltjai, végül Kökény Lali távozásával teljesen egyedül maradt.
„Én szerintem… én ezt elengedem, ezt az egészet” – csattant fel a telefonban, miközben a próbateremben mindenki ledermedt.
A rapper arról beszélt, hogy a versenyzők szüleivel is konfliktusai vannak, és már nem akar „teher lenni senkinek”. Sőt, kijelentette: ha kell, inkább kötbért fizet, de ő ebben így nem folytatja tovább.
Tóth Gabi kétségbeesetten próbálta visszatartani, de Curtis mondataiból úgy tűnt: már meghozta a döntést.
A beszélgetés legvégén jött a hidegzuhany:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Honda az Insight modellel egyszerűen fogalmaz : mindössze egyetlen hajtásláncot kínál. Ez az Integrált Motorrásegítés (IMA) egy 87 lóerős 1,3 literes benzinmotorból és egy 14 lóerős villanymotorból áll.
A hibrid rendszerek közül az IMA az egyik legegyszerűbb, állandó kapcsolattal a benzinmotor és a sebességváltó között. Ha a kerekek forognak, a motor is forog. Az már más kérdés, hogy használ-e bármilyen üzemanyagot. Bár az Insight nem indul el álló helyzetből pusztán elektromos hajtással, mozgásba lendülés után már csak elektromos hajtással is működhet. Mivel azonban továbbra is forgatnia kell a motort, kevésbé hatékony, mint a Priusban található bonyolultabb rendszer, amely lehetővé teszi a motor teljes leválasztását. A hajtás egy CVT sebességváltón keresztül jut el az első kerekekhez.

Az elektromos és benzinmotoros hajtás együttes erejével, amelyek együttesen 97 lóerőt produkálnak, az Insight 11,7 másodperc alatt gyorsult álló helyzetből 100 km/órára – egy kicsit gyorsabban, mint ahogy a Honda állítja .
A való világban azonban az Insight teljesítménye kevésbé kielégítő. Kis gázadásokon kívül a motor elég hangos, és nem kellemes módon. A problémát súlyosbítja a CVT váltó, amely teljes gázzal folyamatosan magas fordulatszámon tartja a motort. Elkötelezett hozzáállást igényel a címben szereplő számok által sugallt teljesítmény eléréséhez, és különösen az autópályán való gyorsuláshoz; ez nem könnyű.
Kevésbé sürgető vezetési körülmények között az Insight csendesebb társ , de a váltó még így sem a legsimább. A benzinmotor be- és kikapcsolásának mozgása jobban észrevehető, mint a Priusban. Az Econ módba váltás, amely kissé csökkenti a teljesítményt, és simábbá teszi a gázkar-térképet és a CVT működését, marginálisan javít a helyzeten.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük