Nagy a baj! Összeomlott Curtis!

A háttérben már hetek óta gyűlt a feszültség, de mostanra vált kezelhetetlenné. Curtis összeomlása nem egyetlen pillanat műve volt, hanem hónapok óta érlelődő dráma csúcspontja. Először Kökény Lali villámgyors kiesése törte meg – állítólag a mai napig nem érti, hogyan történhetett –, majd az Ádám Attilával kapcsolatos veszekedések és élő adásbeli összecsapások tették fel az i-re a pontot.
Hiába próbálta Tóth Gabi személyesen marasztalni, az újpesti rapper hajthatatlanná vált. Úgy érzi, minden konfliktus végén ő kapja a kritikákat, miközben csak kiállt az igazáért. A helyzet odáig fajult, hogy a csatorna is válságüzemmódra váltott.
Farkas Ákos ezt mondta a drámáról:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ez valószínűleg az i10 legerősebb tulajdonsága . A leglenyűgözőbb (és minden bizonnyal a legfontosabb) a Hyundai városi rugózási élménye. Kontrollált, de elég rugalmas ahhoz, hogy kivédje az alvó rendőrök és hasonlók okozta kellemetlenségeket; remekül kezeli a városi útfelület sebeit és kátyúit, ahelyett, hogy egy lágyabban rugózott autóhoz hasonlóan hánykolódna és dőlne rajtuk, vagy hagyná, hogy azok beránduljanak az utastérbe, mint egy keményebb autó.
A kormányzás is kiválóan alkalmas a zsúfolt városi forgalomban. Az elektromos rásegítésű rendszer könnyű, közvetlen és viszonylag gyors (3,0 fordulat két végállásból), az autó fordulóköre pedig lenyűgözően szűk, 9,2 méter. A legjobb az egészben azonban, hogy nagyon hasonlít egy hidraulikus rásegítésű rendszerre; mentes attól a rázkódástól, ami gyakran megzavarja a gyorsan forgó elektromos kerekeket, és gördülékeny, kellemes kontrollt biztosít. Városon kívül a feszes, mégis kényelmes rugózás lenyűgöző vidéki utakon mutatott nyugalmat kölcsönöz. Az i10 szinte egy nagy családi ferdehátú magabiztosságával száguld a hullámzó , göröngyös B-utakon. Kétségtelenül érezhető a sebesség, ahogy az egy ilyen kicsi, rövid autótól elvárható, de az autó kezelhetősége és rugózása mindig kimértnek és kontrolláltnak érződik.

Kanyarokban az i10 síkban, semlegesen és biztonságosan halad, progresszív, de kontrollált karosszériadőléssel és éles kanyarvétellel . A vékony gumiabroncsok azonban korlátozott tapadást biztosítanak, és a futómű sem érződik a legjobban állíthatónak, miután beálltunk egy kanyarba. Az i10 kanyar közbeni viselkedése azonban mindenképpen kiszámítható; vagy az egyenes vonalon marad, vagy enyhe alulkormányzottságba sodródik.
Mindezen tekintetben azonban az 1,2 literes i10 lényegesen lenyűgözőbbnek tűnik, mint az 1,0 literes Blue specifikációjú autó . Az alacsonyabb ellenállású gumiabroncsok és a rövidebb rugóútú felfüggesztés kissé rontja az 1,0 literes autó dinamikus teljesítményét, és egy kiemelkedő teljesítményt csupán elfogadhatóvá tesz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük