Ez volt az eltűnt főorvosnő szervezetében!

A sztori azonban nem „csak” tragikus eltűnés-eset: a klinikai központ azt közölte, hogy minden óvintézkedést megtettek, mégis távozott a páciens az osztályról – jogilag szabadsága van a betegnek a távozásra, ha nincs elrendelt befekvés vagy ön/ közv/sze’lyes állapot. Ugyanakkor: források szerint a doktornő a műtét után erős fájdalomcsillapítókat kapott, és „egy ideig bolyongott a kórház területén”. Most pedig újabb fordulat:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az autó beindításához el kell fordítani a kulcsot, amire egy zöld „indulás” gomb világít a műszerfali kijelzőn, majd az egysebességes váltóról kapcsolni kell a menetfokozatot. A Fluence ZE szinte hangtalanul indul el, csak halk, turbinaszerű sípolást hallatva.
A teljesítményleadás zökkenőmentes, és 4,1 másodperc alatt gyorsul álló helyzetből 48 km/órára. A lineáris gyorsulás olyan érzést kelt, mintha örökké tarthatna, de nem megy, mert az autó sebessége az energiatakarékosság érdekében 135 km/órára van korlátozva.
A Fluence ZE vezetése során az első kihívás annak megjegyzése, hogy a 170 Nm nyomaték azonnal a rendelkezésünkre áll. A zaj és a sürgető érzés hiánya miatt könnyű elfelejteni, hogy az autó képes gyorsan elindulni a kereszteződésekből.

A lassítás során a mozgási energia visszanyerése drámaian lelassítja az autót, és időbe telik, mire megszokjuk. Egy idő után elkezdjük beépíteni a rendszer jellemzőit a vezetési stílusunkba. Ebben a tekintetben a Fluence ZE a nyugodt vezetési módot ösztönzi , ezt az érzést a szuperkönnyű elektromos szervokormány is fokozza. Ez az autó azonban nem a sportosabb vezetési élményre való. A felfüggesztést áthangolták, hogy figyelembe vegyék az akkumulátorok extra tömegét – amivel az autó 1605 kg-ra emelkedett –, de ezt a súlyt érezni lehet, ha nyomjuk meg a gázt.
De légy óvatos, mert az agresszív vezetés tönkreteheti a hatótávolságot. A Renault 180 km-t állít , bár ez a vezetési körülményektől függően 80 és 200 km között változhat.
Vannak azonban hatékonyságnövelő funkciók. Ilyen például az Eco mód, amely korlátozza a klímaberendezés és a fűtés funkcióit, valamint az előfűtés és -légkondicionáló rendszer, amely távolról programozható, miközben az autó még töltés alatt van. A teljes feltöltés hat-nyolc órát vesz igénybe, ezért a Renault otthoni vagy munkahelyi töltőpont használatát javasolja fő áramforrásként.

Ha a napi vezetési szokásaid egy rövid, városi ingázásból állnak, a Fluence ZE jó választás lehet – különösen, ha figyelembe vesszük az útadó hiányának, a természetbeni juttatásokra vonatkozó adómentesség, valamint az alacsonyabb biztosítási és karbantartási költségek gazdasági előnyeit. Megfelelő körülmények között – például olcsó, csúcsidőn kívüli éjszakai energiával – akár 3 fontba is kerülhet a „tankolás”. Ha azonban rendszeresen autópályán kell ingáznod, akkor valószínűleg nem ez lesz a megfelelő autó számodra.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük