Dráma a Megasztár énekesével!

Elkezdtem foglalkozni magammal, még egy kardiológushoz elmentem, ő azt mondta, hogy sok fiatalnak van ilyen, nem műtik, mert nem veszélyes a szívre, csak kellemetlen. Ez lényegében egy idegrendszeri dolog – kezdte PYFU, akinek nem sokkal a diagnózis után lett egy durva pánikrohama is. Nem tudtam, hogy mi ez, azt hittem, hogy ott végem van. Nagyon gyenge voltam, kifehéredtem, kihűlt a testem, elöntött az üresség érzése, mintha az utolsó órámban lettem volna. A sürgősségin mondta a doki, hogy nincs vége semminek. Egy párszor volt még ilyen, ez akkor jött elő, amikor elfáradtam, vagy kifáradt a szervezetem.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Mivel a Hyundai Ioniq 5 N a modellkínálat zászlóshajója, nem meglepő, hogy az ára sem éppen szerény: nagyjából 65 000 fontról indul. Ez körülbelül tízezer fonttal több, mint amennyit a legdrágább, normál Ioniq 5 változatért fizetni kell, ám könnyen lehet azzal érvelni, hogy ezért az összegért bőségesen megkapjuk a Hyundai N részlegének teljesítményfokozó és látványosabb külsőt adó fejlesztéseit. Az N-változat agresszívebb kiállása, sportosabb részletei és a hajtáslánc radikális átalakítása olyan mértékű többletet nyújtanak, amely sok vásárló számára bőven megéri a felárat.

Az alapmodellhez hasonlóan az Ioniq 5 N is csak egyetlen karosszériaváltozatban készül. Bár hivatalosan ötajtós ferdehátúként emlegetik, méretei alapján hosszabb és szélesebb, mint a Hyundai Tucson SUV, és ez a különös arányrendszer egyedi karaktert ad neki. Mivel viszont külsőre egyáltalán nem hasonlít egy hagyományos SUV-ra – különösen nem az N-kiadás sportos tunningelemeivel –, inkább crossoverként kategorizáljuk, egy olyan átmeneti formaként, amely a kompakt elektromos autók és a nagyobb családi modellek világa között helyezkedik el.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük