Beccát egy másik férfival látták – ráadásul egy korábbi évados szereplővel!
A kommentelők szerint a titkos találkozások száma egyre nő, és a közösségi oldalak már tele vannak olyan képekkel, amelyek új felfedezettjéről szólnak…
A plegykák középpontjában Kabai Andris, az első évad sokat látott DJ-je áll.
Andris és Petra házassága ugyan csúfos véget ért, későbbi kapcsolata is zátonyra futott – a nézők szerint viszont most ismét fellángolhatott valami, csak éppen mással.
A DJ végül megtörte a csendet és mindent bevallott:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az első Honda Jazz egyike volt azoknak az autóknak, amelyeket könnyű volt ajánlani azoknak, akik – és bár ez lesújtóan hangzik, nem annak szánták – nem szerettek sokat vezetni. „Csak egy megbízható, praktikus autót akarok, amivel eljuthatok A-ból B-be” – mondhatnák. „ Akkor vegyél egy Honda Jazzt ” – válaszolhatnád.
Bár a Honda ezúttal – némileg elkerülhetetlenül – egy dinamikusabb közönséget céloz meg , és a cég vezető mérnökei szívesen készítenének egy vagány verziót, a Jazz továbbra is az egyik legkiegyensúlyozottabb autó ebben a piacon. Míg egy Ford Fiesta éles kanyarvételt és atletikus kiegyensúlyozottságot kínál, a Jazz könnyed, lassú áttételű kormányzást és kiváló, 9,48 méteres fordulókört kínál.
Mivel rajongók vagyunk, szeretjük, ha a kisautóink kicsit pezsegnek és izgalmakban úsznak, de udvariatlan dolog lenne túlzottan kritizálni a Hondát azért, mert olyan autót gyártott, amely a legtöbb vásárló dinamikus igényeit betűről betűre kielégíti.
A Jazz másodlagos rugózása kényelmetlen , bár ez elkerülhetetlenül némi lágyság és a karosszéria feletti uralom elvesztésének rovására megy. És bár lassú fokozatú és könnyű, a kormányzása kellően pontos. A futómű kiegyensúlyozottsága is alapvetően szilárd.
De egy Jazz vezetése során hiányzik az izgalom . Ráadásul a felfüggesztésén végrehajtott változtatások és az agresszívabb megjelenés ellenére a Jazz Si – ami a legközelebb áll a hot változathoz – nem egy Ford Fiesta Zetec S. Igen, a kanyarokban nyer egy kis nyugalmat, de ennek következtében veszít a rugalmasságából. Hasonlóképpen, míg a nagyobb kerekek és gumiabroncsok nagyobb tapadást biztosítanak a Jazz Si-nek, a gördülékenyebb útfelületen is észrevehetőbben dübörögnek.
