És ekkor – a 16. percben – szinte filmes fordulat történt: Curtis hirtelen megjelent a stúdióban. Beült a helyére, bocsánatot kért, és azt mondta, nem akar senkit cserben hagyni.
A nézők ujjongtak, a műsor megmenekült, a történet pedig majdnem olyan megható volt, mint egy hollywoodi dráma.
Csakhogy… valami nagyon nem stimmelt.
Sokan emlékeztek arra is, hogy Curtis 2020-ban valóban eltűnt egy adás elől a Sztárban Sztárban, majd napokkal később magyarázta ki magát – ezért most sokaknak gyanús volt a hirtelen „megjavulás”.
De az igazi lebukás csak ez után történt:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Szomorú látni, mennyire eltávolodott a WRX az utóbbi időben. Mivel a Subaru WRC-s kalandjai már a múlté, McRae és Burns pedig már rég a múlté, semmi sem köti dicsőséges napjaihoz. Ahelyett, hogy haladna a korral, és minden egyes generációval a legmodernebb interpretációt kínálná a vásárlóknak, ez egy olyan autó, amely – minden egyes hibánál jobban – egyszerűen csak öregnek érződik.
Mindenhol, de sehol máshol, de leginkább a belső tér kialakításán látszik, hogy a világ továbblépett és maga mögött hagyta, míg a Subaru erőfeszítései, hogy lépést tartson vele, félszívűek és elégtelenek voltak. Ebben a könyörtelen piacon, ahol a szén-dioxid-kibocsátás ugyanolyan fontos, mint a 0-ról 100 km/h-ra való gyorsulási idő még egy ilyen autó esetében is, a WRX nem annyira rossz autóként jelenik meg, hanem inkább egy olyanként, ami valaha jó volt, de mára egyszerűen és egyértelműen elavult. És mégsem tudjuk teljesen elítélni. Nevezhetünk szentimentális, régimódi hagyományőrzőknek, de a WRX-ben mégis van valami. Nem látható vagy tapintható, de minden vezetési alkalommal érezhető a lapos padló lüktetésében és a kormányzás érzetében. Minden hibája ellenére ennek az autónak van karaktere, és ha ez a legfontosabb Önnek egy nagy teljesítményű kompakt ferdehátú vagy szedán utáni hajszában, akkor érdemes lehet megnézni. Az ix35 egyértelműen a stílustudatos vásárlók számára készült , bármelyik demográfiai csoportba is tartoznak. Az autó az első olyan Hyundai modell, amely bemutatja a vállalat „fluid” formanyelvét, és a szögletes hűtőrács különösen megkülönböztető jegye, amely a mi szemünkben nagyon jól illik az ix35-höz .
Az ix35 hangsúlyozottan sportos kiállással rendelkezik . Elkeskenyedő oldalablakai és tetővonala kupészerű megjelenést kölcsönöznek, az élesen kirajzolt fényszórók és a motorháztető lécei pedig agresszívabb karaktert kölcsönöznek az autónak. Ez merész előrelépést jelent a Hyundai által korábban gyakorolt, gyakran jellegtelen stílushoz képest, és egyértelművé teszi, hogy az ix35 forradalmi újdonságot jelent a kifejezetten felejthető elődje, a Tucson mellett.
