A tiltakozás gyorsan terjed: a III. kerület idősei különösen nehéz helyzetbe kerülnek, hiszen a Lukács és a Csillaghegyi Árpád Forrásfürdő az ő kedvenc helyeik közé tartozik. Most viszont se az önkormányzati utalványok, se az általános nyugdíjas kedvezmények nem lesznek érvényesek.
Az önkormányzat is kénytelen volt közleményt kiadni, hogy mindenki felkészülhessen a változásra. Sokan attól tartanak, hogy a lépés veszélyes precedenst teremthet – ha most „átmenetileg” elveszik a kedvezményt, mi garantálja, hogy jövőre nem tartják meg véglegesen a magasabb árakat?
A helyzetet tovább bonyolítja, hogy a Gellért fürdő felújítása miatt egyébként is megnőtt a nyomás a többi fürdőn, a zsúfoltság pedig sosem látott méreteket öltött.
Ezeket a kedvezményeket vonják még meg:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Nissan az évek során gyártott néhány környezetbarát családi autót – például a Primerát és az Almera egyes változatait –, és a vállalat európai mérnöki részlege keményen dolgozott, és sikerrel is járt azon, hogy a Qashqai tisztességes vezetési élményt kapjon . Amiben a Qashqai különbözik a mainstream riválisaitól, az az, hogy valójában meglehetősen jelentős mértékű karosszériadőlést enged meg. Nem annyira a karosszériadőlés mértéke, hanem a billenés tényleges sebessége okoz kellemetlenséget, és a Qashqai stratégiája egyértelműen látható . Jelentős kerekek mozgását engedheti meg, de mindegyik kiválóan csillapított. Ennek eredményeként a kevésbé okosan konfigurált autókkal járó zavaró dőlés és bólintás nélkül élvezhetjük a meglehetősen puha rugók előnyeit. Még a kezelhetőséget is segíti, mert a jól összehangolt karosszériamozgások kulcsfontosságú elemei az alvázérzetnek. Adjuk hozzá az elektromos szervokormányt, amely meglepően alacsony fokozatban működik, de ügyesen tájékoztatja a vezetőt a talajviszonyokról, és minden adott egy kifizetődő vezetési élményhez.
A +2-es verzió azonban nagyobb kihívást jelent . Nem meglepő módon a rugókat és a lengéscsillapítókat keményebbre szabták a nehezebb feladatokhoz, az első fékek masszívabbak, az elektromos szervokormányt pedig áthangolták. Ráadásul a különbséget egy olyan utazás során is érezni lehet, amely időnként kissé rázkódik a kátyúkon, bár ritkán válik kényelmetlenné. Bár a Nissan Qashqai hasonló áron sokkal nagyobb helyet kínál, mint a hagyományos, mainstream ferdehátú versenytársai , a gazdaságosság és a CO2-kibocsátás tekintetében nem tudja felvenni velük a versenyt. Nagyobb mérete és súlya miatt nem lehet szupertakarékos, alacsony CO2-kibocsátású változatot gyártani, amely a szegmens egyik fő mozgatórugójává válik. A legalacsonyabb kibocsátású modell az 1,6 literes, stop-start rendszerrel felszerelt dízel, amelynek CO2-kibocsátása 119 g/km.
