Óriásit hibázott Herceg Erika!

A népharag középpontjába villámgyorsan egy név került: Herceg Erika.
A nézők egyre hangosabban állítják, hogy az egész igazságtalanság az ő döntésére vezethető vissza – arra a pillanatra, amikor visszahozta a versenybe a középdöntőből egyszer már kiesett Ádám Attilát. „Erika soha többet ne lehessen mester!” – írta egy kiakadt néző. Mások szerint az egész helyzet már akkor totálisan elcsúszott, amikor Attila édesapja jelezte, hazavinné a fiát, mégsem tették meg.
A kommentmezőkben olyan mondatok röpködnek, mint:
– „Ez a műsor megcsúfolása!”
– „Attila sosem talált el egy tiszta hangot, mégis döntős?!”
Van, aki Márai sorait idézi, mások egyszerűen csak elküldenék az egész zsűrit a fr/ncb/a. De a legtöbben ugyanazt akarják: Erikát kirúgni. Most. Azonnal.
ERRE MÉG NEM VOLT PÉLDA:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A tömeg azonban a családi ferdehátú ádáz ellenségévé vált, mivel egy igazi ötszemélyes autóvá nőtte ki magát, amely képes megfelelni a szigorú törésteszt-előírásoknak. Az ötajtós Auris több mint 1380 kg-ot nyom, ami azt jelenti, hogy mindössze 85 lóerő/tonna teljesítmény-tömeg arányt tud leadni. Nem meglepő módon az autó sosem érződik különösebben gyorsnak, és azok, akik hozzászoktak, hogy egy erőteljes turbódízel motor csapja őket az úton, megdöbbennek majd azon, hogy hiányzik belőle az útra felkészített, legüdvözlendőbb kellék, a teljesítmény. Ami viszont lenyűgöző lesz, az a mechanikai simaság a teljes fordulatszám-tartományban.

A kiugró adatok a kategóriaátlagot képviselik: 0-ról 100 km/órára 10 másodperc alatt gyorsul az autó, és ha a hely és a jogi feltételek megfelelőek, akár 200 km/órás sebességet is elérhet.

A hibrid változat ugyanazzal a futóművel rendelkezik, mint a Toyota Prius és a Lexus CT200h . Ez egy 1,8 literes Atkinson-ciklusú motort jelent, amelyhez egy elektromos hajtáslánc csatlakozik, amelynek maximális kombinált teljesítménye 134 lóerő és 105 Nm nyomaték. Ne számítson hatalmas teljesítményre, a 0-ról 100 km/órára gyorsulás 11,4 másodperc alatt történik, a végsebesség pedig 180 km/óra. A CVT sebességváltónak köszönhetően a gyorsulás is sok zajjal jár. A megadott üzemanyag-fogyasztási érték eléréséhez rendkívül óvatosan kell vezetni. Ennek ellenére érdekes kikapcsolódást nyújt a hibrid rajongóknak, akik nem szeretnék büszkén viselni környezettudatosságukat. A Toyota azon törekvése, hogy a hibrid hajtásláncokat a köztudatba helyezze, felvizezett dízelkínálathoz vezetett. A 2,0 és 2,2 literes D-4D dízeleket elhagyták, csak egy 1,4 literes egység maradt. Ennek éppen annyi ereje van, hogy elég fürgén húzza az Auris-t ahhoz, hogy lépést tartson az autópálya forgalommal, és elég nyomatékos ahhoz, hogy a gördülékeny utakon is enyhén szórakoztató legyen. Bár csendesen halad, gyorsuláskor kissé durva. A fő adatok a 0-ról 100 km/h-ra 11,9 másodperc alatt gyorsulnak, a végsebesség pedig 176 km/h.

Az 1,4 és 1,6 literes motorok hatfokozatú manuális vagy MultiMode automatizált manuális váltóval választhatók. Ez utóbbi manuális módban nem minden esetben kielégítő, automata módban pedig kifejezetten lassan vált. Mint ilyen, semmit sem tesz a vezetési élmény fokozásáért.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük