Félrekezelték Kálloy Molnár Pétert!

A népszerű színész februárban még csak „apró” hasi fájdalmakra panaszkodott, senki nem gondolta, hogy ebből tragédia lehet. Az orvosok sem. Az első vizsgálatok után nemhogy javult volna, hanem – ahogy később kiderült – egy teljes hónapon át nem azt a kezelést kapta, amire valójában szüksége lett volna. Egy hónap! Egy hónap késlekedés egy olyan betegségnél, amely alattomosabban támad, mint bármi más.
A barátok értetlenül álltak az események előtt: hogyan történhetett meg mindez egy ennyire ismert és szeretett művésszel?

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Bár az F-Pace SVR teljesítményadatai felülmúlják mind a Stelvio Quadrifoglio, mind a tavaly tesztelt korábbi GLC 63 S Coupé teljesítményét (mindkettő 503 lóerővel), a bejelentett 2070 kg-os súlyával ez a három közül a legnehezebb autó is, jócskán. Néhány szekvencia múlva kiderül, hogy ez a súlykülönbség milyen hatással van a Jag egyenes vonalú teljesítményére.

Az első és hátsó rugókat 30, illetve 10%-kal merevítették a jobb karosszéria-irányítás érdekében, az új elektronikus aktív differenciálmű és a fékalapú nyomatékvektor-szabályozás pedig maximalizálja a kanyarvételi tapadást. A nagyobb fékek biztosítják a tempóhoz igazodó fékerőt, míg az SVR-specifikus szoftver szabályozza az adaptív felfüggesztést, az EPAS-t és a dinamikus vezetési módot.

Az autó részmunkaidős, „rákapcsolt”, hátsókerék-hajtású összkerékhajtása gyenge tapadású körülmények között a motor nyomatékának akár 90%-át is az első tengelyre tudja küldeni, míg az adaptív lengéscsillapítók a mindennapi használat során is megfelelő kényelmet biztosítanak. Az SVR utasterének alapvető architektúrája nem különbözik a többi F-Pace-étől, és a standard modell 2016-os bevezetéséig nyúlik vissza. Ez azonban nem kell, hogy különösebben aggodalomra adjon okot. A magas, széles ablakpárkányokkal együtt a megemelt kardánalagút a vártnál megnyugtatóbb, szedánszerű hangulatot kölcsönöz az autónak, mégis a szélvédőn nyíló kilátás olyan tágasnak érződik, amilyet egy alacsonyabban elhelyezett autó soha nem remélhetne. Alapvetően ez egy nagyszerű környezet a transzkontinentális utazásokhoz.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük